Dagje Amsterdam, Forever 21, Lush, Mac en Essie ♡

vrijdag 2 mei 2014


Dinsdag 29 april gingen mijn zus en ik een dagje naar Amsterdam. We gingen (natuurlijk) naar de nieuwe Forever 21. En natuurlijk ook naar de Lush en Mac Cosmetics.


Forever 21

  
Als eerste gingen we naar de Forever 21. We waren al heel vroeg, gelukkig.. Het was ZO ontzettend druk !! Wel logisch want het is een nieuwe winkel en ook nog eens super populair. De winkel heeft 3 verdiepingen vol fashion van deze tijd. Ze hebben geen mannenkleding. Ze hebben er niet alleen kleren maar ook accessoires, schoenen, cosmetica en lingerie. Ik heb niet zo heel veel dingen gekocht. Ik kon het niet echt vinden haha. Eigenlijk heb ik alleen maar zomerkleding gekocht..oops :)





   'oh la la' pajama €12,90






Jurk met Tribal print  €10





Short met hoge taille €20






Roze Croptop €4,75






'boys' Croptop €12,75


Mac

Nadat we na al dat wachten eindelijk de Forever 21 uit konden, gingen we naar de Douglas voor Mac lipsticks. Ik had nog een bon van de Douglas, dus ik kon die mooi opmaken ;) Er zijn zoveel mooie kleuren.. Ik heb 3 nieuwe gekocht. Nu heb ik er in totaal 6. Hier zijn foto's van degene die ik nu heb gekocht:





Creme Cup €18,50

Cremecup is een nude kleur. Ik vind hem super omdat ie overal bij past ! Het is echt zo'n creamy lipstick die heerlijk op je lippen zit :) Hij heeft een warme ondertoon. 





Snob €18,50

Snob is een hele mooie licht roze kleur met een heeeel klein beetje paars erin. Het is een heel lief lente kleurtje die ook overal bij past. Deze lipstick heeft een koele ondertoon.







Pink Nouveau €18,50

Pink Nouveau is een wat donkerdere roze met ook weer een heel klein beetje paars erin. Deze lipstick kan helaas niet overal bij. Je moet hem we kunnen matchen. Maar hij is super mooi. Ook deze lipstick heeft een koele ondertoon. 




Links is Creme Cup, de middelste is Snob en de rechter is Pink Nouveau.





Lush

Natúúrlijk brachten een bezoekje aan de Lush. Ik wou heel graag een masker en die heb ik ook gekocht. Eigenlijk wil je ALLES kopen in de Lush haha. En het ruikt er ook zooo lekker :) Maar ik kwam er dus voor een lekker masker. Ik zocht een masker voor een vette huid met puistjes. En al snel had ik die gevonden :) Hij ruikt alleen niet zo heel erg lekker, maarja daar wen ik wel aan. De volgende dag heb ik hem (ofcourse) meteen geprobeerd. Toevallig had ik een opkomend puistje dus ik kon goed zien of het nou echt werkt enzo. Het masker is heel dik, dat is mooi want dan hoef je er niet zo veel van te gebruiken. Als hij aan het opdrogen is en je krijgt er koude wind op (bijvoorbeeld als je gaat lopen) dan prikt het wel een beetje. Tenminste, dat had ik dan haha. Dan komt waarschijnlijk door de pepermunt. Ik heb het masker er ongeveer 10 minuutjes op laten zitten en heb het er toen met lauw water afgehaald. Daarna heb ik een nachtcrème opgedaan. De volgende dag was het opkomende puistje weg !! :) En alle puistjes natuurlijk. En mijn gezicht was ook niet meer zo vet. Super spul dus ;) Als je een vette huid met veel puistjes (of niet zo heel veel) hebt zou ik hem zeker kopen ! Je kunt hem ook op je rug gebruiken als je daar veel puistjes hebt. 






Mask Of Magnaminty €16,25


Toen ik ging afrekenen kreeg ik een gratis stukje handzeep :) Daar was ik natuurlijk superblij mee ! Hij ruikt heel lekker. Het is een hele zoete geur. Een beetje net zoals de Bubble Gum Lipscrub van Lush. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar het schijnt dat het je handen heerlijk zacht maakt. Ik ga hem binnenkort testen ! 






The Godmother €gratis



Essie

Nadat we naar de Lush waren geweest (en de Mc Donalds…) ,gingen we nog even naar de Etos voor een Essie nagellakje. Ik had ook nog een bon van de Etos dus die kon ik mooi opmaken ;) De kleur die ik heb gekozen is ook weer een node kleur. Die zou mooi passen bij mijn nieuwe mac lipsticks dus daarom heb ik hem ook gekocht haha. En ik vond het gewoon een mooi kleurtje die ik toch nog niet had ;) 





Eternal Optimist €10


Helaas heb ik geen foto van dat ik de nagellak op mijn nagels heb..




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.


xoxo Charmayne

Proudly designed by Mlekoshi playground