Review Strawberry Body Sorbet ♡

donderdag 22 mei 2014


De zomer komt eraan en dan word mijn huid altijd erg droog. En om van die dikke body butters op te smeren met het warme weer is ook niet zo fijn. Meestal smeer ik pure Aloë Vera die ik altijd meeneem uit Thailand op de droge plekken maar nu wou ik een keer iets anders. Ik had al eerder gehoord van de body sorbets van The Body Shop en wou hem nu toch echt gaan kopen. Het is heerlijk verkoelend (door de Aloë Vera die erin zit) en het trekt super snel in zonder te plakken. Heelijk voor de zomer ! En hij hydrateert ook nog eens de hele dag ! Ik ben super blij met dit product. De geur is heel lekker, maar je moet er wel van houden. Het is namelijk heel erg zoet.


Je hebt de geuren:

- Strawberry
- Mango
- Satsuma
- Pink Grapefruit
- Moringa 


Zo ziet de tube eruit. Ik vind het super schattig :) Het is een best grote tube. Er zit 200 ml in.




 Zoals je hier al een beetje kunt zien is het heel dun. ik had het op mijn arm gedaan en het was eigenlijk zelfs een beetje teveel. Het is wel een beetje koud als je het op je lichaam smeert, maar daar wen je snel aan. Het is super lekker als je verbrand bent of gewoon na een lange dag in de zon. Laatst met het lekkere weer was ik verongeluk op mijn buik verbrandt en had ik dit erop gesmeerd. Na een paar minuutjes was het branderige gevoel weg en had ik er geen last meer van. Het was echt super verkoelend. 



 Hier zie je nog beter hoe dun ie is. Dat is echt fijn voor de warmere dagen. Hij verkoelt niet de hele dag, dat is maar tijdelijk.



 Hier heb ik hem uitgesmeerd. Hij trekt meteen in en blijft niet plakken. Hij hydrateert de hele dag echt super goed. Meestal heb je dat je je wat vaker in moet smeren, maar deze werkt echt de hele dag ! De geur word wel steeds minder, maar de zoete aardbeitjes blijf je de hele dag ruiken.




Voordelen: 


- Plakt niet
- Hydrateert de hele dag
- Verkoelend door de Aloë Vera
- Perfect voor de zomer
- Hele dunne structuur



Ik ben echt heel erg tevreden over dit product en zal hem deze zomer vaak gaan gebruiken. Je kunt de Body Sorbets kopen bij The Body Shop voor €11. 

Tip:

Als je de Body Sorbet een tijdje voordat je hem gebruikt in de koelkast zet, is hij nog veel meer verkoelend voor je lichaam !




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.




xoxo Charmayne



Proudly designed by Mlekoshi playground