Get Ready With Me ♡ Birthday

zaterdag 28 november 2015


Op 18 november was mijn moeder jarig en vierde we haar 44ste verjaardag. Natuurlijk had ik me voor die dag mooi opgemaakt en vandaag deel ik mijn producten met jullie die ik gebruikt heb voor de look.





Benefit porefessional primer



Ik moest wel gewoon de hele dag naar school, dus ik wou natuurlijk dat mijn make-up (vooral foundation) de hele dag mooi blijft zitten. Deze tester heb ik een keer gekregen en ik doe er al zo lang mee ! ik heb er echt al 5/6 keer mee gedaan en dan haalde ik er zelfs flink wat uit. Ik vind het een heel fijn product wat mijn foundation de hele dag op zijn plek laat zitten en mijn poriën iets verkleinen.




Mac Studio Sculpt foundation



Ik heb een haat/liefde verhouding met deze foundation. Soms is ie echt super mooi, maar meestal zo lelijk op mijn gezicht. Maar deze keer gaf ik hem weer eens een kans en was hij wel weer heel erg mooi.. Gelukkig maar. De foundation matteerd de huid wel goed, maar soms dus een beetje te goed dat je alles ziet zitten. Dat vind ik wel een min puntje. Ik vind matterende foundations helemaal niet zo fijn. Maarja, ik ga hem ook niet weggooien natuurlijk en soms is hij wel mooi. De dekking is wel geweldig. als je hem zou willen kopen zou ik hem wel eerst echt even testen in de winkel. 




Catrice camouflage cream



Deze concealer gebruik ik al een hele tijd en ik vind hem zo fijn. Hij dekt echt super goed en ik ben er zo blij mee. Hij verbergt alles en met alles bedoel ik ook echt alles. En het is ook nog mijn kleur, wat ook al een wonder is. Het is de lichtste kleur 010 Ivory. 




Mac blot powder pressed



Als poeder gebruik ik deze transparante poeder van mac. Het is een compacte poeder. Gekleurde poeders vind ik nooit zo mooi, dus ik wou graag een transparante. Deze poeder houd mijn gezicht lang matt en dat is ook precies wat ik graag wil met mijn vette huid. 




Gosh Bronzer







Deze bronzer is echt geweldig. Je kunt hem gebruiken om te shapen, want hij is een beetje grijzig. Maar ook gewoon als blush door alle roze aard-tinten die erin zitten. Ik vond hem goed passen bij de ooglook die ik ging maken. Ik wou namelijk geen blush op, dus dacht ik dan doe ik deze bronzer die werkt als blush en bronzer. 




Catrice prime and fine eyeshadow base



Ook wil ik dat mijn ooglook de hele dag mooi blijft zitten, dus gebruik ik deze ogenschaduwbasis van Catrice. Hij doet namelijk wat hij moet doen, mijn ogenschaduw op zijn plek laten zitten, zonder in mijn arcadeboog zich op te hopen. En hij is ooknog lekker budget, dus prima te doen. 




Anastasia Beverly Hills beauty express 



Voor mijn wenkbrauwen gebruikte is een keer niet het wenkbrauwendoosje van Catrice, maar deze van Anastasia. Ik weet eigenlijk niet waarom ik deze nooit gebruik, maar misschien omdat ik hem nu weer is een keer gepakt heb, ga ik hem weer vaker gebruiken. Het is een palette met 2 kleuren poeder, vormpjes, een kwast, highlighter voor op het wenkbrauwbot en een wax zodat de poeder goed blijft zitten. 




Smashbox full exposure palette



Voor mijn ogen gebruikte ik het Smashbox full exposure palette. Ik gebruikte de tweede kleur van rechtsonder, de eerste kleur van rechtsonder en de derde kleur van linksonder. De lichte matte kleur op het hele ooglid, de donkere in de arcadeboog en de glitter in het hoekje van mijn binneste oogleden om het wat op te lichten. En wie houd er nou niet van glitters :)




Essence long lasting eye pencil



Dit potlood van Essence gebruikte ik om te tightlinen. Ik kleurde mijn bovenste waterlijn, zodat mijn wimpers voller lijken. Het geeft een super mooi effect en met dit potloodje gaat het ook heel erg makkelijk. Hij blijft de hele dag zitten en geeft niet af. 




Benefit Roller Lash mascara



Als mascara gebruikte ik weer mijn geliefde roller lash mascara van Benefit. Hij geeft lengte en krul en dat is precies wat ik wou bij deze look. Een hele fijne mascara, die niet snel uitdroogd en ook goed zijn krul gehoud. Dus zeker zijn geld waard is. Ik ben ook benieuwd naar de They're real mascara. Die ga ik de volgende keer proberen. 




Mac Brave lipstick



En als finishing touch gebruikte ik deze lippenstift van Mac, genaamd Brave. Op deze foto ziet hij er wel heel anders uit dan dat hij echt is, maar het licht wou niet echt meewerken. Ik vond deze lippenstift goed passen bij de aard-tinten van mijn ooglook en blush/bronzer. Hij is matt dus blijft ook lekker lang zitten.




En dat waren alle producten die ik heb gebruikt voor deze birthdaylook. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat voor make-up doen jullie op met een verjaardag?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground