Review ♡ Mac Bronzer Matte Bronze

woensdag 11 november 2015


Samen met de blush Mac Dainty (klik voor de review) kocht ik deze bronzer. Ik wou al een tijdje een mooie en goede bronzer die echt bij mijn huidskleur past. Iemand van Mac heeft mij geholpen en we kwamen bij deze uit. Vandaag review ik hem voor jullie.







Bronzer word gebruikt om je gezicht op te warmen of mee te shapen. Ik gebruik het bijna elke dag om mijn gezicht te shapen. De enigste goede bronzer die ik hiervoor had, was een bronzer van Rimmel en dan de lichtste kleur. Maar ik wou gewoon een mooie en goede die echt mijn kleur is. Dus kocht ik deze. 









Het is een Mac Bronzing Powder in de kleur Matte Bronze. Het is inderdaad een matte bronzer, waardoor je hem goed kunt gebruiken om te shapen. En dat was ook mijn bedoeling van de bronzer die ik wou hebben. Ik vind Mac een heel mooi en leuk merk, dus eigenlijk heb ik niet echt bij verdere merken gekeken, maar ben ik meteen naar de Mac gegaan. 





Het make-up doosje zit beschermd in een kartonnen doosje. Ik vind het een mooie, strakke uitstraling hebben. Het past echt bij Mac. Het poederdoosje vind ik ook heel erg mooi. Door de bronze kleur die ze hebben gebruikt kun je zien dat het een bronzer is. Leuk detail. Ook het doosje vind ik er netjes en strak uitzien. Dat kan heel netjes staan in je stash. 





Wat informatie op de achterkant van het kartonnen doosje. Hier zie je de ingrediënten. 





En dit is de achterkant van het poederdoosje. De naam staat erop vermeld en watvoor product het is. 





En dit is hem dan, de mooie bronzer. Hij is chocolade bruin, maar niet te donker, wat perfect bij mijn huidskleur past. Ook kun je zien dat hij goed matt is. Echt een hele mooie bronzer voor de lichtere huidjes ! Op de foto lijkt hij heel erg licht, maar in het echt is ie wel donkerder. Dat de medewerkster hem aan mij gaf dacht ik: Nee, dit is niet mijn kleur toch? Dus ik vroeg het en toen zei ze: "Neehoor, probeer maar." Dus ik ging hem proberen en inderdaad, ze had gelijk. Hij is gewoon goed voor mijn huidskleur. Dus een tip voor andere met een lichte huid: Grijp niet meteen naar de lichtste kleur, maar laat je goed helpen door de mensen die er werken. 





Hij was best moeilijk te swatchen, want er wou niet echt product op mijn hand blijven plakken. Heel raar, maar uiteindelijk is het toch een beetje gelukt. Zoals je ziet is de bronzer gewoon normaal bruin en niet oranje. Op je gezicht is het ook heel raar want je moet best hard drukken met je kwast om er een beetje product uit te krijgen. Meestal moet je heel voorzichtig zijn met bronzers, maar met deze moet je wel even een paar rondjes met je kwast door het product gaan. 





Op mijn gezicht is de bronzer super mooi. Het is de perfecte kleur en je kan er heel erg goed mee shapen, terwijl het ook meteen een beetje warmte aan je gezicht geeft. Ik zag ook meteen verschil met mijn goedkope Rimmel bronzer, dus het is ook echt zeker je geld waard. 





Ik ben heel erg blij met deze bronzer en ik kan hem iedereen aanraden die opzoek is naar een mooie, goede bronzer die niet te donker is en waar je goed mee kunt shapen. Hij is wat duurder, maar dan heb je wel wat. 




En dit was de review. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Wat is jullie favoriete bronzer?




De bronzer is tekoop bij sommige Douglas filialen en bij de Mac counter. Hij kost €27.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground