Review Silk'n Sonic Clear gezichtsborstel ♡

zondag 7 september 2014

Elke bekende beauty blogger heeft er wel een: een elektrische gezichtsborstel. Je ziet ze steeds vaker voorbij komen. De borstel geeft de huid een dieptereiniging en kan elke dag gebruikt worden. Omdat ik hem zo vaak voorbij zag komen op verschillende blogs maakte mij dat wel heel erg nieuwsgierig. De meeste borstels die ik voorbij zag komen waren van Philips of Clarisonic, maar die vond ik wel een beetje te duur. Toevallig zag ik deze bij de Makro voor maar €40, dus toen wou ik hem natuurlijk meteen hebben! Als je wilt weten wat ik van de Sonic Clean vind, blijf dan vooral verder lezen.







Bij de borstel zit een oplader, een extra borstel en een standaard waar je de borstel in kunt zetten. Er zitten helaas geen verschillende borstels in zoals je bij andere borstels wel vaak ziet. Bijvoorbeeld een gewone borstel en een voor de gevoelige huid. Nee, het zijn gewoon twee normale borstels. Maar dat is niet echt een probleem. Je kunt de borstels los kopen bij de Blokker voor €6. Wat wel jammer is is dat als je de borstel oplaadt, dat je hem dan niet in de standaard kan zetten. Je moet hem dus wel neerleggen.






Zoals ik al zei is de borstel bedoelt voor een dieptereiniging van de huid. De borstel belooft tot 6 keer meer make-up weg te halen als dat je met de hand doet. En dat vond ik al heel wat! Je kunt hem 2 keer per dag gebruiken en je bent klaar in 60 seconde.






Dit is de borstel in zijn standaard. De aller eerste keer dat je de borstel oplaad moet je hem zeker een dag laten opladen. Het lampje gaat rood knipperen als hij oplaad en hij is groen als hij vol is. Er is maar een knop voor het aan en uit doen. Als je erop drukt, gaat hij op de harde stand en dan brand het lampje rood. Druk je nog een keer dan gaat hij op een wat minder harde stand en dan brand het lampje groen. En als je dan nog een keer drukt gaat hij uit.





De Sonic Clean ligt lekker in de hand. Aan de zijkanten heb je speciale rubberen handvaten. Bij het gat waar je de oplader in moet steken heb je ook een rubberen dopje zodat je hem onder de douche kunt gebruiken. Super handig ! Zorg wel dat hij er goed op zit. 






Ik gebruik de borstel altijd op de harde stand. Ik heb een vette huid en altijd wel foundation op dus hij mag lekker goed schoonmaken. Als je de borstel aan drukt gaat hij trillen. Hij draait niet, dat moet je zelf doen. Eerst dacht ik dat dat heel vervelend zou zijn, maar het valt hartstikke mee. Het is helemaal geen probleem. Doordat hij trilt, trilt hij al het vuil van je gezicht los. En doordat jij ermee rondjes draait, veeg je al het vuil weg. Je kunt de borstel gebruiken met alle reinigingsproducten. Of het nou een foam, milk, crème of een gel is, dat maakt niet uit. Na gebruik kun je de borstel van de kop aftrekken en deze schoonmaken met warm water.






Ik ben super blij met de Sonic Clean. Hij reinigt mijn huid perfect en ik zie zeker verbetering! Ik heb veel minder oneffenheden en mijn huid is minder vet. Het voelt ook super schoon aan daarna. Ik vind het zeker een aanrader. En een voordeel is is dat hij veel goedkoper is dan andere merken terwijl hij even veel werk doet.





Je kunt de Silk'n Sonic Clean kopen bij de Blokker of Makro voor €40. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground