Review The Body Shop handcream ♡

zondag 28 september 2014


Een tijdje was in de stad in Alkmaar The Body Shop dicht omdat ze gingen verbouwen. Gister was het Shopping Night en was hij gelukkig weer open. Natuurlijk nam ik even een kijkje en heb ik wat producten gekocht waaronder deze handcream die ik vandaag voor jullie ga reviewen !


Iedereen kent natuurlijk wel The Body Shop met hun heerlijke producten. Dit product kende ik al een tijdje en heb hem gisteren dus eindelijk gekocht. Eerlijk gezegd hou ik niet heel erg van handcream. Tenminste, niet van die hele vette. In de wintermaanden heb ik regelmatig droge handen en moet en wil ik ook wel handcream gebruiken, maar ik heb nog niet de perfecte gevonden die niet zo heel vet is en snel intrekt. Maar misschien nu dus wel ! Ik heb de handcream van de geuren lijn Moringa. De geur is super lekker, maar ook wel een beetje sterk. Hij ruikt zoet en vrouwelijk. De verpakking is klein en makkelijk om mee te nemen in je tas. 








Dit is de ingrediënten lijst. Het is een beetje een slechte foto (sorry daarvoor), dus als je het goed wilt zien kun je de ingrediënten lijst hier vinden. 






De substantie van de handcream is best wel waterig. Maar dat zit er ook inderdaad veel in volgens de ingrediënten lijst. Als je hem uitsmeert voelt hij een heel klein beetje vettig aan, maar hij trekt ook wel snel in. Maar als je hem goed insmeert is hij helemaal niet meer vettig. 






Zo ziet mijn hand eruit nadat ik de handcream heb uitgesmeerd. Lekker gehydrateerd, gevoed en niet meer droog. Ik ben blij met het resultaat van deze handcream. Hij voedt mijn huid goed zonder dat het zo vet en plakkerig is. Als je de handcream goed insmeert dan heb je geen vettig resultaat. Ik heb dus eindelijk de perfecte handcream voor mij gevonden! En hij ruikt ook nog eens lekker voor een zeer betaalbare prijs.




Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er misschien wel wat aan hebben. De handcream kan je kopen bij alle Body Shop filialen en hij kost €5,50. Ook nog eens niet zo heel erg duur dus !





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground