Favorieten april 2015 ♡

maandag 18 mei 2015


Het is een beetje laat, maar ik wil toch nog even mijn favorieten producten van april met jullie delen. Het zijn niet veel producten, maar wel hele mooie. Ze zijn zeker de moeite waard om ze even aan jullie te laten zien ! Kijk snel mee.



Smashbox full exposure palette



Ik begin met het mooiste product van dit artikel, het Smashbox full exposure palette. Ik heb deze voor mijn verjaardag gevraagd, nadat ik er veel goede dingen over had gehoord en er veel over had gelezen. Het palette trok meteen mijn aandacht, vooral omdat het ook echt mijn kleuren zijn. Hij is inderdaad prijzig en veel mensen twijfelen er daarom over om hem te kopen (ik eerst ook). Maar nu ik hem heb ben ik er echt heel blij mee en heb er zeker geen spijt van. Hij is 100% zijn geld waard. Mooie warme en koele tinten en een kwast van zeer goede kwaliteit. Veel mensen vergelijken de fluffy kant van de kwast als de Mac 217. En hij is inderdaad ook heel erg fijn! De pigmentatie van de kleuren zijn ook super. De verkoopster had wel al gewaarschuwd dat je de kwast wel echt in de poeder moet dippen, dus niet je kwast zeg maar over de poeder heen en weer schuiven. Dan gaat er veel poeder verloren. Maar als je het gewoon op de dippende manier doet is er niks aan de hand. 





Real technique buffer brush



Deze kwast heb ik eigenlijk een beetje herontdekt. Eerst gebruikte ik deze kwast helemaal niet, want ik zag er niet echt in wat ik er nou mee moest doen. Ik had al een fijne foundation en poeder kwast (ook van RT) dus deze gebruikte ik niet echt. Daarna ging ik hem toch maar gebruiken voor mijn gezicht af te poederen. Daar is hij ook fantastisch voor, vooral als je een goede dekking wilt hebben. Ik las dat veel mensen deze kwast voor hun foundation gebruikte, maar dat durfde ik eerst niet echt aan. Ik dacht dat de kwast veel te fluffy was daarvoor en dat het voor mij niet zou werken. Maar ik werd nieuwsgierig en heb het toch maar geprobeerd. En wat is hij GE WEL DIG. Hij blend de foundation mooi in mijn huid en geeft ook een voldoende dekking. Je kan je foundation er licht en zwaar mee aanbrengen en dat is ook meteen wat ik zo fijn vind aan deze kwast. Bij de RT Expert face brush had ik na een tijdje dat de haren aan elkaar gingen kleven door de foundation en dat ik dan strepen op mijn gezicht kreeg als ik hem ging gebruiken. Ik heb hem gewassen maar het blijft maar zo, heel erg raar. Maar deze heeft dat absoluut niet. Hier blijft de foundation niet erg in hangen, tenminste, niet veel. Ik ben helemaal in love met deze kwast !



Wimperkruller



Ik ben nooit echt een fan geweest van wimpers krullen. Mijne zijn namelijk heel lang en als ik ze dan ga krullen dan komen ze tegen mijn wenkbrauw bot aan. Heeeeel vervelend, vooral als je wimpers nog nat zijn van je mascara. Maar de laatste tijd heb ik hem veel gepakt. Ik krulde ze dan maar een beetje en borstelde ze weer even door elkaar zodat ze wel iets gekruld waren, maar niet teveel. Ik heb namelijk een nieuwe ooglook ontdekt met dit. Dat zul je ook zien aan de volgende producten die eraan komen, want die heb ik daarvoor gebruikt. En deze wimperkruller ook. Ik krul namelijk eerst mijn wimpers, dan teken ik met eyeliner een dun lijntje op mijn oogleden en daarna een flinke hoeveelheid mascara ALLEEN op de bovenste wimpers. En op de onderwimpers lekker helemaal niks :) Ik ben er weg van, het staat lekker fris. Ohja, en dan op mijn lippen een lekker vel kleurtje zoals Mac Candy Yum-Yum. 



Essence superfine eyeliner


Deze eyeliner gebruik ik dus voor de look die ik beschreven heb. Hij heeft een superfijn puntje die heel erg dun is, dus het werkt makkelijk en precies. Ook blijft de eyeliner lang zitten. Heel soms vervaagt hij een beetje in de hoekjes, maar dat vind ik niet echt een heel groot probleem, gewoon even bijwerken. En hij is lekker budget, dus voor het geld is hij het zeker waard.



Essence I ♡ Extreme mascara & Catrice Glamour doll volume mascara



De mascara's waarmee ik deze look maak zijn deze twee. De mascara van Catrice gebruik ik voor de de lengte en de essence voor volume. Een perfecte combinatie. Hiermee krijg ik mooie lange, volle wimpers die ik met de look wil bereiken. 





En dat waren mijn favorieten van april. Het waren er niet heel veel, maar wel echt een paar goede. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en de producten misschien ook wel gaan kopen. Mijn meeste favoriete product is toch echt wel het Smashbox palette. Wat zijn jullie favorieten van april?







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground