Review Mac Silly ♡

zaterdag 23 mei 2015


Een mooie felle lipstick moet ieder beautymeisje wel in haar stash hebben. En vooral eentje van Mac natuurlijk. Er zijn al veel velle kleurtjes van Mac, zoals Candy Yum Yum. Vandaag review ik een nieuwe kleur, namelijk Silly.











Ik was opzoek naar een mooie felle lipstick die iets anders was dan de andere, maar wel gewoon draagbaar. Ik keek tussen alle Mac lippenstiften en zoals altijd zag ik een mooie en dan pakte ik hem, keer erop welke het was en dan was het: oh, die heb ik al. Ik zweer het, dat hen ik ALTIJD. Ik gaf de moed al snel op en keek een beetje verder, totdat ik de limited editions zag. Veel waren er al uitverkocht, maar deze beauty hadden ze nog. en toevallig was het ook de enige die ik mooi vond. Even testen hoe hij er bij mij uitzag en ik nam hem mee naar huis. Hij is echt prachtig, laten we snel naar de swatches gaan.







Op deze foto ziet hij er wat donkerder uit dan hij echt is. In het echt is ie lichter dan barbie roze, met een heel klein beetje een koraal kleurtje. Heel moeilijk te beschrijven, maar echt prachtig. Als je hem goed wilt zien moet je hem maar even in de winkel gaan bekijken. Op dit moment is het ook de favoriete lipstick van Mascha, dus als je benieuwd bent, kijk dan even in haar vlogs. De lipstick is mat, wat ik fijn vind want dan blijft hij goed zitten. Hij dekt daardoor ook zeer goed. Het enige nadeel is dat je hele droge lippen onder de lipstick krijgt die je door de lipstick juist nogmeer ziet. Heel jammer, maar je kunt het voorkomen door lippenbalsem blijven te smeren tussendoor.








Ik ben heel erg blij met dit lekkere frisse zomer kleurtje ! Gaan jullie hem ook kopen? Of hebben jullie al een lekker fel zomer kleurtje?





De lipstick kost €19 en is te koop bij de Mac counter in Amsterdam en in verschillende Douglas winkels. 











xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground