Review Mac Peachykeen ♡

donderdag 21 mei 2015


Een prachtige blush van Mac had ik altijd al willen hebben. En nu heb ik er eindelijk een ! Ik koos voor de mooie kleur Peachykeen. Een mooie koraal/perzik kleur. Helemaal leuk voor de zomer. Ben je benieuwd naar deze blush? Lees snel verder !








Peachykeen was voor mij een kleur die tussen alle kleuren uit sprong door zijn mooie kleur en subtiele glitter. Hij heeft iets weg van Nars Orgasm en Sleek Rose Gold. Allebei kleuren die ik enorm mooi vind, dus daarom trok ook deze mij aan. Toch is hij anders, en dat maakt hem speciaal. Ik hou van deze blush en ik ga jullie vertellen waarom.







Kijk moe mooi ! Echt prachtig. De pigmentatie is ook super goed, je moet zelfs een beetje uitkijken, want je pakt al snel teveel. Ik breng de blush aan met de Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek kwast. Hier op de foto zie je ook een beetje de prachtige glans die erin zit. De glans is niet te. Het is niet zo dat je door de glans geen highlighter meer nodig hebt. De blush geeft je gezicht een mooie gloed en een lekker warm kleurtje.








Ik ben super blij met deze blush en raad hem iedereen wel aan. Hij geeft een lekkere gezonde gloed. De pigmentatie is goed en hij blijft ook lang zitten, heel belangrijk. Hij is wat prijziger, maar zeker zijn geld waard. Hij kost ongeveer €22. Ik kan maar niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben met deze blush, vooral omdat ik hem ook nog een cadeau heb gehad, nog leuker !





Deze blush is te koop bij de Mac counter in Amsterdam en bij sommige Douglas filialen. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground