Review ♡ Nars Orgasm

woensdag 25 mei 2016


Ik zal maar beginnen met dat ik de allerliefste zus heb, want van haar heb ik deze prachtige blush (die al heel lang op mijn wishlist stond) gekregen. Jullie hoorden mij altijd wel over de dupe, Rose Gold van Sleek, maar nu heb ik dan eindelijk de echte en vandaag review ik hem voor jullie. 
















Dit is hoe de voor en achterkant van het doosje eruit zien. Ik vind het doosje echt prachtig. Simpel, maar het straalt onwijze luxe uit. Het was altijd al een wens om een zo'n prachtig doosje in mijn stash te hebben en eindelijk is hij vervult. Hij had al iets eerder in vervulling kunnen gaan op het vliegveld in Bangkok, maar we hadden geen Thais geld meer. En om nou voor alleen dat nog even geld om te wisselen was natuurlijk geen optie. Dus heb ik hem maar heel goed geswatched en erg heel erg lang naar gestaard :) 






De ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben. 






 

Deze prachtige blush staat bekend om zijn mooie koraal kleur. Ook om de super mooie glans die erin zit. Een hele mooie blush voor elke dag. Hij staat bij iedereen lekker fris. Zullen we hem even wat wat dichter bij bekijken?













Deze foto's laten mijn hart sneller kloppen, zo ontzettend mooi vind ik Orgasm. In het doosje is hij heel mooi, maar op je huid nog mooier. Laten we snel verder gaan naar de swatches.


















Ik moet toegeven dat hij wel lichter is dan ik had verwacht. Eerder in dit artikel had ik het al over de dupe van Sleek, maar die is veel rozer en die gouden gloed is ook veel heftiger. Maar toch vind ik deze mooier, omdat hij iets subtieler is. Met de blush van Sleek moet je al echt een look make die dan om de wangen gaat. Terwijl je orgasm bijna overal bij kan gebruiken. Hij is gewoon iets meer draagbaar. Maar even terug naar de foto's. Kijk die kleur en die glow... Wauw ik ben echt verliefd. De poeder brengt ook heel fijn aan en blijft de hele dag zitten. De pigmentatie is ook geweldig. Niet te veel, maar je kunt hem makkelijk opbouwen als je hem iets heftiger wilt. Oftwel, het is voor mij echt een perfecte blush. 





Eindelijk is mijn droom uitgekomen en heb ik deze prachtige blush in mijn stash. Ik gebruik hem nu al een tijdje met heel erg veel liefde en hij wordt nooit saai. De kleur en glow is gewoon zo mooi. 





Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. De blush kun je bestellen op de site van Sephora. Hij kost ongeveer €33.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground