Mijn favoriete boekenserie ♡

woensdag 17 augustus 2016


Ik weet niet meer hoe ik bij het idee kwam om dit artikel te maken, maar het leek mij heel erg leuk om mijn favoriete boekenserie met jullie te delen. Dus nee ik heb niet een aantal verschillende lievelingboeken, het is echt maar gewoon een serie die ik super goed vind. Vandaag vertel ik jullie meer over deze spannende serie.






De auteur van de boeken is Lauren Henderson. Ik kan jullie natuurlijk niet het hele verhaal gaan vertellen, maar ik zal van elk boek even de achterkant laten zien met de samenvatting die erop staat. 




Fatale Kus - Deel 1








Dit was dus het eerste stukje tekst wat ik over deze boekenserie las en dat maakte mij echt heel erg nieuwsgierig. Iemand zoenen die dan vervolgens dood neer viel? Ik wou echt weten hoe dat kon gebeuren e kocht dus de hele serie. Ik moet zeggen, dit boek is in het begin echt super SAAI. Ik kwam er maar niet doorheen en er stonden voor mijn doen best moeilijke woorden in. Ook is hij heel erg langdradig. Op de helft van het boek begint namelijk pas echt het verhaal. Dat vind ik wel echt een beetje jammer, maar gelukkig is het verhaal goed. Maar als je er eenmaal in zit, wil je ook echt alleen maar door blijven lezen. 




Zoenen & Leugens - Deel 2








Het tweede boek gaat over de zoektocht naar de moordenaar. Scarlett verdenkt een paar mensen van de moord. In dit boek komt ze erachter wie de moordenaar is. Dit vind ik het spannendste boek van de 4 denk ik, omdat ze hier echt op onderzoek gaan en er allerlei spannende dingen gebeuren. In dit boek gaat Scarlett een paar dagen logeren bij de familie van Dan. Ook krijgt ze een beetje gevoelens voor de broer van Dan.




Kus in de nacht - Deel 3








In het derde boek wordt het weer een heel ander verhaal, maar die wel nogsteeds super leuk en spannend is. Scarlett word verliefd op de tuinman, Jase. Op een dag vinden Scarlett en Taylor zijn vader dood buiten op het schoolterrein. Ze willen uitzoeken hoe dat komt en komen dan weer achter een paar raadsels. 




Doodskus - Deel 4








Tijdens een reis naar Edinburgh worden er een aantal 'aanslagen' op Scarlett gepleegd. Taylor en Scarlett proberen samen uit te vinden wie hierachter zit. Ik kan over dit boek niet te veel verklappen, omdat het de laatste is. Als je nieuwsgierig bent, zou ik zeker de boeken eens gaan lezen. 




En dat zijn dus alle boeken. Ik vind het echt een onwijs spannende serie die lekker door leest. Ik vind het verhaal ook gewoon echt heel erg leuk. Het is ook leuk om te weten te krijgen hoe Scarlett met al die dingen omgaat. 




Ik hoop dat ik jullie een beetje geïnspireerd heb met mijn favoriete boeken. Het is echt een super leuke detective serie. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat is jou favoriete boek?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground