Review ♡ Makeup Revolution Redemption palette ♡ Iconic 3

zaterdag 13 augustus 2016


Ik had sinds februari een nep Naked 3 palette, maar ik gebruikte hem nooit echt. Ik had een paar weken geleden echt zin om zulke kleuren te gebruiken, dus ik pakte hem weer eens uit de kast. De pigmentatie was ver te zoeken, echt heel erg ver. Ik heb hem gelijk weg gegooid en deze besteld. Vandaag review ik hem voor jullie.






Hier wat informatie op de achterkant van het palette. Ook zien jullie hier de ingrediënten. Om het even heel kort over de verpakking te hebben: Die is prima. Verpakkingen boeien mij niet echt en het kan me ook echt niks schelen of er wel of geen spiegeltje in zit. Mij gaat het puur om het product. Ik verwacht niet veel kwaliteit van een product van €4,95. Ik hoop dan altijd maar dat ze de kwaliteit in het product hebben gestoken. 




Ik ging dus op Youtube tutorials opzoeken over het Naked 3 palette van Urban Decay om wat inspiratie op te doen. Toen zag ik dit product voorbij komen in een half budget, half high end video, en de kleuren leken precies hetzelfde. Toen ik uitvond dat mijn Naked palette zwaar faalde, wou ik gelijk deze hebben. Laten we snel doorgaan naar de swatches. 















Als ik hier naar kijk, gaat mijn hart sneller kloppen. Ik vind zulke kleuren zo ontzettend mooi. Ik vind de pigmentatie echt super goed. Sowieso veel beter dan mijn neppe Naked 3 palette. Daar was bijvoorbeeld de laatste kleur op deze foto's, net zo licht als de vierde kleur op deze foto's. Geen grapje. Het was echt verschrikkelijk. Gelukkig is deze pigmentatie wel goed, prima voor zo'n prijsje. 





Helaas hebben de kleuren wel mega veel fall out, maar ik hoorde van verschillende Youtubers al dat het echte Naked 3 palette dit ook heeft. Ik vind het persoonlijk niet een erg probleem. Het is gewoon een kwestie van ietsjes uitkijken met hoe hard je drukt met je kwast. De kleuren blenden super mooi in elkaar. Ik ben echt super blij met dit palette. Waarom ik niet gewoon het echte palette koop? Ik wil eerst kijken of ik de dupes vaak pak, dus kijken of het wel echt waard is. 




Ik ben heel erg blij met dit super mooie palette. Ik heb hem gekocht op www.boozyshop.nl en hij kostte €4,95. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground