Review ♡ Gliss Kur Total Repair masker

zaterdag 10 september 2016


Ik ben de laatste tijd weer helemaal van de haarmaskers. Dit is er eentje die ik al een tijdje gebruik, maar nog nooit een review over heb gemaakt. Daar werd het vandaag dan maar eens tijd voor. 










Een haarmasker gebruik ik bijna altijd als ik mijn haar ga wassen. Dat is ongeveer een keer in de week. Ik heb geblondeerd haar en het is vrij dun, dus beschadigd snel. Dat is dus ook de reden dat ik vaak een masker gebruik. Maar het wordt (helaas) ook snel vettig. Toch red ik het om het ongeveer een keer in de week te wassen. Veel droogshampoo gebruiken is het geheim. Dit is niet het enige haarmasker wat ik gebruik. Ik gebruik ook nog Roots van Lush. Die gebruik ik op mijn wortels en dit masker in de lengtes van mijn haar. Die 2 maskers in combinatie zijn echt perfect. Mijn haar groeit niet echt snel, maar sinds ik deze 2 gebruik wel. Ik denk dat het vooral komt door het masker van Lush, want die stimuleert de wortels. Hij voelt ook heel erg fijn aan op je hoofdhuid, heel fris. 





Dit masker vind ik ook echt geweldig werken. Hij verzorgt mijn haar heel erg goed en maakt het weer mooi. Deze blijf ik zeker wel een tijdje gebruiken. Hij is in Nederland alleen niet verkrijgbaar in een tube, maar ik een pot. Deze komt namelijk uit Duitsland. Dus vergis je niet ! En ohja, er staat 1 minuut masker op, maar ik laat hem altijd wel even intrekken, ongeveer een half uurtje op droog haar.  Je zou het ook onder de douche met nat haar kunnen doen, maar ik vind dit fijner. Ik was wel altijd mijn haar nadat ik dit heb gedaan, anders is het wel vet. Ik vind het een prima haarmasker die goed zijn werk doet.




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Je kunt dit haarmasker kopen bij de Kruidvat en kost €7,99. Vaak hebben ze aanbiedingen, dus hou dat goed in de gaten.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground