Review ♡ Mac Lipstick ♡ Give In

woensdag 21 september 2016


Ik ging een beetje rondkijken op de site van Mac en kwam toen deze kleur tegen. Ik ging de swatches opzoeken en werd meteen verliefd. Ik moest hem echt hebben. Uiteindelijk heb ik hem van mijn lieve vriendje gehad. 







Ik blijf de doosjes van Mac echt geweldig vinden. Lekker basic, maar toch luxe. 





Hier wat informatie over de ingrediënten. 





Net zoals het doosje vind ik de lippenstift zelf ook mooi. Ik heb ondertussen al een hele verzameling (24) en dat ziet er heel leuk uit bij elkaar. Er zitten een paar Limited Editions tussen, maar die verschillen niet veel van de rest. Je hebt natuurlijk wel lipsticks van Mac die er heel anders uit zien, maar die heb ik helaas niet. Ik wil echt nog heel graag eens zo'n Limited Edition lipstick. Ooit zal hij wel eens in mijn stash komen. 










En dan de lipstick zelf. Ik werd echt meteen verliefd toen ik hem zag. Toen ik de swatches zag, wou ik hem al helemaal hebben. Op internet kon ik er niet heel erg veel vinden, maar degene die ik zag vond ik wel super mooi. De Amplified lipsticks vind ik altijd lekker aanvoelen. Hij is lekker romig, blijft goed en lang zitten en de pigmentatie is ook goed. Laten we snel door gaan naar de swatches.





Deze foto is genomen in het daglicht. Het is een hele mooie rozige nude kleur. Niet zoals Creme Cup, maar hij is iets meer koraal roze. Ik vind hem echt super mooi. 




Zo zie je de koraal tinten er een beetje in. Dit is in het gewone licht van mijn kamer. Ik vind de kleur echt heel apart. Nude maar toch met een leuk tintje erin. You go Mac ! De lippenstift blijft redelijk lang op mijn lippen zitten. Hij gaat de hele ochtend mee, maar als je iets gaat eten gaat hij er wel af. Ik vind dat nooit echt zo'n punt, als de kleur en de dekking maar goed is. 






Ik vind de lipstick echt helemaal geweldig. Nude, maar toch anders. Ik hou ervan. Volgensmij is het een nieuwe lipstick, want ik heb hem nog nooit gezien. Of het is een Limited Edition. Ik heb geen idee. Ze hebben hem nu in ieder geval nog op de site en in de winkels. 





Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de lipstick kopen op www.maccosmetics.nl of in de winkels. De lipstick kost €19,50. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground