Plog ♡ Ik haat maandagen

maandag 19 september 2016





Maandagen zijn nooit echt de dagen waarop ik vroeg wakker wil worden. Vooral niet om 06:05 uur. Toch is het helaas 3 keer per week zo dat ik om die tijd opsta. Ik blijf dan wel lekker tot half 7 in mn bedje liggen, zodat ik wel even de tijd heb om goed wakker te worden (lees: snoozen) Met moeite kom ik elke dag mijn bed weer uit. Ik ga ook veel te laat slapen. Ik kan gewoon echt niet voor 22:00 uur op bed liggen, dat lukt mij gewoon niet. Gelukkig kan ik op de woensdag en de vrijdag ietsjes langer uitslapen, dat is echt super fijn. 





Nadat ik aangekleed ben, ga ik naar de badkamer om mijn gezicht te wassen. Daarna ga ik ontbijten en dan is het alweer tijd om te gaan. Opmaken doe ik de meeste dagen niet, omdat we praktijk hebben en het er dan toch weer af moet. Beetje onzin dan om het op te doen. Om 5 voor 7 brengt mijn moeder me naar het station. En het was vanmorgen gewoon nog donker ! Hoe kouder en donkerder het 's ochtends is, hoe meer moeite ik heb om uit mijn bed te komen. 





Op de heenweg zit ik ongeveer 25 minuutjes in de trein. Niet verkeerd helemaal naar Haarlem. Op de terugweg is dat wel anders, dan doe ik over het reizen anderhalf uur. Maar hey, je moet er wat voor over hebben :) Tuurlijk wil je snel thuis zijn, maar ik vermaak me prima in de trein. 





Er was een super mooie zonsopgang vanmorgen. In de trein zie je echt hele mooie dingen. De lucht is zo vaak echt heel erg mooi. 





De trein had ietsjes vertraging, dus redde ik de bus ook niet. Toen moesten we dus een kwartiertje wachten. Het enige nadeel van de bus om die tijd is dat bijna heel Nederland hem moet nemen... Het is dus maar de vraag of je erin komt of niet. Dan heb je 15 minuten voor niks gewacht. Meestal ga ik lopen als ik mijn bus niet red, maar vandaag had ik daar geen zin in. Ik had nergens zin in. Maar gelukkig paste ik nog net aan in die bus. 





Op maandag hebben we alleen maar praktijk. Opzich wel heel erg lekker, want om op maandag volop theorie te krijgen lijkt mij ook niks. We hebben dan de lessen Gezichtsbehandeling en VHTM, dat is en les waarin je kunt trainen. Je mag dus zelf bepalen wat je in die les doet. Heel vervelend, wat niemand doet ooit iets. Ik vind die les echt onzin. Tuurlijk super handig, maar het wordt een beetje saai. Je doet eigenlijk alleen maar een beetje hetzelfde. Maar ik vind het wel chill dat we deze lessen op maandag hebben. Want we werken op elkaar, dus je ligt ook veel. Erg fijn op de vroege maandagochtend. Een lekker rustig dagje voor de maandag. Als ik deze les bijvoorbeeld op vrijdag zou hebben, zou ik echt denken: Jezus ga ik hiervoor nou echt naar school? Dus maar beter dat we hem op de maandag hebben. We hebben op maandag les van 08:30 tot 14:00 uur. 





De trein van 13:54 had vertraging tot 14:10, dus kon ik die lekker nemen en was ik eerder uit. Dat vond ik echt super fijn want ik was er wel weer een beetje klaar mee voor vandaag. Maandagen vind ik echt verschrikkelijk en zo voel ik me ook altijd. Ik ben dan ook erg blij als ik weer thuis ben. Ik was om 15:00 uur thuis en om 16:00 uur moest ik alweer aan het werk in mijn salonnetje. Daar had ik wel heel erg zin in. Om half 4 moest ik dus al gaan voorbereiden. Daarna heb ik gegeten en moest ik om 19:00 uur weer werken tot 20:00 uur. Heerlijk lekker oefenen thuis op klantjes ! Ik heb er echt super veel plezier in. 





Tussendoor heb ik ook nog even huiswerk gemaakt, want ja, dat moet ook gebeuren. Dat heb ik lekker gedaan als mensen in de peeling en het masker zaten. Mooi even tussen door iets doen. Ik heb net nog even lekker gedoucht en een maskertje opgedaan. Ik had een tester gehad van een van de nieuwe masker van The Body Shop. Ik vond hem echt super fijn en ik denk dat ik hem wel ga kopen. Hij voelde super lekker aan en mijn huid daarna ook. En ja, nu ben ik dit aan het schrijven en wachten tot dat vriendje lief klaar is met werken en nog even een kusje komt brengen. Ik wil veel meer over mijn persoonlijke leven schrijven, dus vandaar dat er weer eens een plog kwam. Ik hoop het nu echt wat vaker te gaan doen. 




En dat was mijn dag vandaag. Ik hoop dat jullie deze plog leuk vinden. Wat hebben jullie vandaag gedaan? 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground