Opgemaakt ♡ juni 2017

woensdag 28 juni 2017


Over een paar dagen is het alweer juli en zitten we op de helft (😱) van 2017. Wat gaat het jaar toch snel. Vandaag neem ik met jullie mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand door. 







Als eerste heb ik deze Aloë Vera opgemaakt. Door het warme weer was ik een piepklein beetje verbrand en had ik me dus lekker hier mee ingesmeerd. Heerlijk verkoelend altijd!





Deze mini haarlak heb ik ook opgemaakt. Vast ooit eens gekocht voor op vakantie en dat blijft dan altijd lekker in je stash liggen. Ik besloot om hem maar eens op te maken. Zoveel moeite had ik daar niet voor nodig. 





Mijn favoriete crème voor mijn vette huidje is ook op. De Creme purifiante van Payot. Een heerlijke creme die doet wat ie moet doen. Op het moment gebruik ik een creme van Babor, maar daarna ga ik zeker weer terug naar deze.





Mijn Anastasia Dipbrow is ook helemaal op! Ik heb hier ongeveer een jaar mee gedaan, dus ik vind het product zeker zijn geld waard. De nieuwe is alweer volop in gebruik.





Deze spons was echt aan zijn eind. Wat een verschil dan met een nieuwe! Ik wist niet meer dat ie zo groot werd als je hem nat maakte, moet je nagaan hoeveel troep er in zit. Ook bij dit product is de volgende alweer volop in gebruik.





En als laatste heb ik deze losse poeder van MUS opgemaakt. Een prima losse poeder die de huid mooi matteerd. Mijn huid alleen niet lang genoeg, maar dat doet geen een poeder. Ik ben nu weer een betje over op de compacte poeders, maar wie weet beland deze ooit weer in mijn stash. 




En dat waren al mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground