Mijn parfum stash ♡ juli 2014

maandag 7 juli 2014




Vandaag een review over mijn luchtjes. Ik heb eigenlijk best veel luchtjes en gebruik ze niet-echt vaak omdat ik het altijd wel een beetje 'zonde' vind. Maar ik dwing mezelf om ze wel steeds wat vaker te dragen. Anders is het juist zonde! Ik heb in totaal 11 luchtjes. Ik ga vertellen waar ik ze heb gekocht, hoeveel ml er in een flesje zit en hoe duur ze kosten. Ook vertel ik natuurlijk hoe ze ruiken en wat de winkel er van zegt die het luchtje verkoopt. (Meestal is dat Douglas) Ik zal snel beginnen :)






Het eerste luchtje is van Justin Bieber. Deze heet Someday. Het is het eerste luchtje die Justin heeft uitgebracht. Hij is verkrijgbaar in 50ml (€29,95) en 100 ml(€34,95). Ik heb hem gekregen voor kerst en was er superblij mee, omdat ik hem in de winkel al had geroken en ik vond hem echt heeeerlijk ! Het flesje vind ik er ook leuk uit zwin. Hij heeft verschillende laagjes met hartjes en een schattig hangertje met een slotje. Dit is wat Douglas zegt over Someday

''Justin Biebers eerste parfum Someday is zoals Justin zelf: onweerstaanbaar, zelfverzekerd, vol pure energie en passie. Maar Someday is ook speels, fris en flirty met mandarijn, peer, wilde bessen, jasmijn en warme noten van vanille en muskus. Voor Justin Bieber is Someday de ultieme belichaming van wie hij is als persoon en artiest. Het mooie vormgegeven flesje heeft bovendien nog een bijzondere verrassing: aan de hals hangt een los bedeltje met glittersteentje en een hartje. Zo kunnen Justins fans zijn hart altijd bij zich dragen.'' 

Someday



Het tweede luchtje is ook weer van Justin bieber en heet Girlfriend. Dit is dus het tweede luchtje van Justin. Hij is verkrijgbaar in flesjes van 30ml (€33,50), 50ml (€45,00) en 100ml (€56,00). Ook deze kreeg ik voor kerst (een jaar na Someday). Het flesje is simpel, maar toch apart. Hij is doorschijnend met leuke kleurtjes die je in het vorige luchtje ook tegenkwam. Dit is wat Douglas zegt over Girlfriend:


''Girlfriend van Justin Bieber heeft een verleidelijke geraffineerdheid die je betovert met knisperende geurnoten van mandarijn en sappige zwarte bessen, exotische geurnoten van roze fresia en sterjasmijn en zwoele geurnoten van orchidee en musk. Zowel zwoel als fris – net als Justin – is het een parfum dat het zelfvertrouwen stimuleert.'' 

Girlfriend



En ja, het derde luchtje is ook weer van Justin Bieber. Deze heet The Key en is het derde luchtje van Justin. Hij is verkrijgbaar in flesje van 30ml (€30,50), 50ml (€40,95) en 100ml (€50,95). Toen ik hoorde dat dit luchtje uitkwam wou ik hem meteen hebben omdat de vorige 2 ook al zo lekker roken. Maar deze keer was het geen kerst haha. Deze kreeg ik zomaar van mijn moeder omdat ik hem zo graag wou hebben. Dit flesje is heel anders dan de vorige 2. Deze keer niet met paars en roze haha. Ik vind hem er wel sjiek uitzien. En het sleuteltje vind ik heel erg leuk. Douglas over The key

''Energiek met een scheutje sprankelende frisheid. De fruitige, bloemige musk geur prikkelt de zintuigen met een uitbarsting van sappige vruchten. 
De noten van de geur verweven werkelijkheid en persoonlijkheid en tonen een connectie. 
Topnoten: Sappige mandarijn, peer, boysenberry en zoete bloesem. 
Hartnoten: Roze jasmijn, waterlelie en perziknectar. 
Basisnoten: Muskus, houtsoorten, vanille en een lichte touche van frambozenroom. 

Geïnspireerd door Justin’s waardering voor cutting edge fashion en technologie, is de verpakking modern, fris en trouw aan Justin’s authentieke stijl. De flacon is voorzien van een moderne, hoogglans witte afwerking geaccentueerd door gouden reflecterende accenten. Op de flacon zit een gouden sleutel, “THE KEY””. De sleutel vertegenwoordigt een oprecht symbool van Justin aan zijn fans. Hij wil hen eraan herinneren om altijd in jezelf te geloven. De sleutel is versierd met fonkelende steentjes en kan worden verwijderd en zelfs worden gedragen.''

The Key



Nee, deze is niet van Justin. Maar van Rihanna. Hij heet Reb'l Fleur en is te koop bij Douglas. Er zijn flesjes van 30ml (€30,95) en 50ml (€40,95). Deze kreeg ik volgens mij ook met kerst. Of iets ervoor haha. Maar ik weet wel dat als ik hem ruik dat ik dan aan kerst denk :). Het flesje vind ik heel simpel, gewoon een paar zwarte streepjes en done. Maar toch heeft het wel iets. Het is niet saai ofzo. Dit is wat Douglas zegt over Reb'l Fleur: 

''Reb'l Fleur by Rihanna is een individuele, passievolle geur, even uniek als Rihanna zelf. De geur opent in de topnoot met perzik, rode vruchten en kokosmelk, als verwijzing naar haar geboorteland Barbados. De noten van zoete pruimen, tere hibiscus en de vurige vlamboom uit Madagaskar geven glamour aan de weelderige hartnoot. In de basis ronden de warme, mysterieuze noten van vanille, amber en tuberoos deze geur af, en zorgen voor een fascinerende uitstraling.''

Reb'l Fleur



Dit luchtje is van Selena Gomezen hij heet Kissable. Mijn zus heeft hem voor me meegenomen uit America. Ik weet dat ze hem bij de Macy's vandaan heeft en ongeveer €36,- kostte. Hij is helaas niet in Nederland te koop. De geur is een mengeling van vanille, framboos en fresia. Het is ook een hele grote fles ! Je kan er ontzettend lang mee doen. En hij is nog mooi ook ;) Het is een soort van jurk. Heel leuk bedacht ! En daarboven dan op de dop lipjes. Dit vind ik het leukste flesje wat ik heb. 

Kissable



Dit volgende luchtje is van Christina Aguilera en heet ook Christina Aguilera. Deze heb ik gewoon zomaar een keer lekker gekocht. Je hebt flesjes van 15ml (€17,66) 30ml (€23,87) en 50ml (€33,41).  Ik vnd het flesje er wel 'sexy' uitzien. Het klinkt een beetje raar, maar ik bedoel dat kant enzo, en dat schattige strikje.. Lief ! Dit is wat Douglas zegt over Christina Aguilera

''Christina Aguilera is een geur voor vrouwen die weten wat ze willen en genieten van hun vrouwelijkheid. Sexy, speels en met glamour. De geur opent met verrassend fruitige noten van pruimen en perzik. De hartnoten bestaan uit jasmijn en meiklokjes. De warme basis heeft geuren van sandelhout en witte muskus.''

Christina Aguilera



Victoria's Secret :) Met dit luchtje ben ik HEEEEL erg blij. Hij heet Victoria. Ik heb hem gekocht bij Schiphol, voor de douane. Hij kostte €60. Je hebt flesjes van 50ml ($52)  en 100ml ($68) LET OP, DOLLAR! Het flesje vind ik heel schattig. De grote stik en het mooie zacht roze kleurtje.. gewoon cute! Dit zegt de site over Victoria (sorry deze is in het Engels): 

''Fresh. Sexy. Totally irresistible. The Victoria collection–everything you love about Victoria’s Secret. A sparkling blend of red berries, Victoria rose and crème brûlée. Spray on eau de parfum for scent that lingers.''

Victoria



Het volgende luchtje is van Katy Perry. Hij heet Killer Queen. Deze heb ik ook weer gekregen voor kerst :p Je hebt flesjes van 15ml (€15,75), 30ml (€24,75) en 50ml (€33,75). Ik vind een een heel gaaf flesje met dat rode en het kroontje op de bovenkant. Alleen kan je hem niet-echt makkelijk neerleggen. Dit zegt Douglas over Killer Queen

''Speels en gewaagd als Katy Perry is, zoekt ze met haar eigenzinnige artistieke visie altijd de grenzen op en bewandelt ze nooit de geijkte paden. Haar originaliteit en passie voor het leven spatten er vanaf! Deze verbluffend heerlijke geur heeft Katy Perry's rebelse spirit precies weten te vatten en gooit alles wat gewoon is overboord. De geur is geïnspireerd op rode fluweelbloemen: de diepe, bordeauxrode kleuren en de fluweelzachte textuur doet denken aan een koninklijke mantel.''

Killer Queen



Wie kent ze niet, de beroemdste boyband van het moment, One Direction. Ja, ook dit luchtje heb ik. Hij heet Our moment. Ze hebben ook een tweede luchtje die This Moment heet maar die wou ik niet, haha. Dit luchtje heb ik ook weer van mijn moeder gekregen omdat ik hem zo graag wou. Je hebt flesjes van 30ml (€29,95), 50ml (€39,95) en 100ml (€49,95). Het flesje is super cute. Schattig roze met een kroontje als dop en roze stof erin. Dit is wat Douglas zegt over Our Moment

De ontwikkeling van de eerste geur van de jongens van One Direction heeft een jaar geduurd en de bandleden zijn betrokken geweest bij iedere stap van het proces. 

De debuutgeur Our Moment van Niall, Louis, Harry, Liam en Zayn is geïnspireerd op en opgedragen aan hun fans. De geur is levendig, met fruitige en bloemige noten.

De pittige, sappige en vrouwelijke geur verleidt met frisse fruitige en zonnige bloemen in de mix van warme muskus ondertonen. Roze grapefruit, bosbessen en rode bessen, gecombineerd met de delicatesse van jasmijn en frangipani bloemblaadjes en edele houtnoten, muskus en patchoeli legt een verleidelijk speelse geur op de huid.


Our Moment 



Dit luchtje heb ik ook van mijn zus gekregen. Taylor van Taylor Swift. Deze heeft ze meegenomen uit Londen. Hij was toen eigenlijk nog niet uit maar omdat ze al weg was uit Londen toen ie eigenlijk uit kwam mocht ze hem toch stiekem meehebben. Ze heeft hem vandaan bij The Perfume Shop. En het luchtje kostte ongeveer €30. Het flesje is zo super leuk ! Hij heeft op de bovenkant allerlei regenboog kleurtjes en een soort parelketting. Dit is wat de site zegt over Taylor: 

Magnetic. Spirited. Modern.


Taylor by Taylor Swift is inspired by the songstress’ magnetic personality, and is for the fun loving, easygoing woman who wants a fragrance that matches her energetic spirit and individualized fashion sense.
The Fragrance is a Fruity Oriental scent. Beautifully crafted of luscious fruits, blushing florals and soft woods.
Taylor by Taylor Swift is fresh, alluring and unforgettable.



 Taylor



En dan eindelijk het laatste luchtje. Deze is van Tommy Hilfiger en heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Hij heet Hilfiger Pear Blossom. Ik had hier ooit is een tester van gekregen en die vond ik echt ZO ontzettend lekker, dat ik hem meteen wou :) Je hebt flesjes van 30ml (€30,-) en 50ml (€49,-) Het flesje is heel eenvoudig. Vierkant, klein en met een strikje. Dit is wat Douglas zegt over Hilfiger Pear Blossom: 

De Hilfiger Woman Pear Blossom is intelligent en natuurlijk. Ze is positief, houdt van de kleine dingen in het leven en heeft een open houding. Ze geniet van luieren op rustige dagen en is altijd te vinden voor plezier en avontuur. 

Het recept van deze nieuwe geursensatie bevat de aroma van warme peren en framboos, gemixt met kaneel en een vleugje bessen en muskus-kruiden. Het laat een weelderige geur achter dat blijft hangen in de ruimte. Het is een geur die je overal mee naar toe wilt nemen.


Hilfiger Pear Blossom




En dat was het alweer, dit zijn dus al mijn luchtjes. Je ziet vooral veel luchtjes van bekende artiesten. Dat komt omdat ik daar het meeste over hoor en lees. Je leest bijvoorbeeld eerder dat Justin Bieber een nieuw luchtje heeft dan bijvoorbeeld Chanel. Dus dan denk je al snel van oh, laat ik hem even ruiken. Dat heb ik tenminste altijd haha. Ik heb dus absoluut geen voorkeur voor luchtjes van beroemdheden ! Als ie maar lekker ruikt, dan is het goed. 




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat is jullie favoriete parfum?





xoxo Charmayne

Proudly designed by Mlekoshi playground