Review Catrice Liquid Metal Eyeshadows ♡

woensdag 3 december 2014


Vandaag review ik de Catrice Liquid Eyeshadows in de kleuren 010 Look Me In The Ice en 040 Under Treasure. Een mooie parel kleur met veel glitters en een mooie bruine kleur die wat weg heeft van brons met ook weer veel glitter. Lees verder voor de review!

Catrice Liquid Eyeshadow - 010 Look Me In The Ice




Ik begin met de kleur 010 Look Me In The Ice. Een mooie kleur die je kunt gebruiken als highlight, maar ook gewoon op het ooglid. Hij komt in een zwart en transparant doosje. Waar je trouwens wel voorzichtig mee moet doen. Ik had al eerder zo'n soort ogenschaduw en laatst deed ik hem open en hij brak gewoon af. Dus voorzichtig zijn met open doen! Ik merk het namelijk ook al bij deze doosjes. Hij heeft super veel glitters wat super leuk is deze dagen. De naam zegt het al, het is net een winter wonderland op je ogen. En dat kan je ook zien op de swatch. Op de foto is het niet zo goed te zien, maar hij heeft best veel pigment. Vooral op je ogen is het best wel wit. En heel glitterig.. héél.. erg.. glitterig.. 


Catrice Liquid Eyeshadow - 040 Under Treasure





Deze kleur vind ik ook zo mooi! Maar vooral de kleuren samen vind ik echt prachtig. Deze kleur is zoals je op de swatch kunt zien een beetje een bruinige brons kleur. Ook hier lijkt de pigmentatie niet zo goed, maar op het ook is hij perfect. Niet van dat donkere bruin, maar mooi zacht bruin. De ogenschaduw komt in hetzelfde doosje als de andere ogenschaduw. Deze ogenschaduw heeft ook weer glitters, maar niet zoveel als de Look Me In The Ice. 



Het was een korte review, maar veel heb ik niet te zeggen over deze prachtige ogenschaduwen. Ik vind ze gewoon heel erg mooi. Dus ik hoop dat jullie het even goed leuk vonden om te lezen en ook deze mooie producten gaan kopen. 

De ogenschaduwen kun je kopen bij de kruidvat en ze kosten per stuk €3,99 





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground