Budget basis make-up ♡

maandag 23 maart 2015


Een goede budget basis make-up is moeilijk te vinden. Veel foundations blijven niet de hele dag zitten en sommige poeders gaan het glimmen niet de hele dag tegen. Ik heb lang gezocht, maar uiteindelijk heb ik alle beste producten gevonden voor een mooie, budget basis make-up laag. Vandaag laat ik ze aan jullie zien!


Onder de 'basislaag' versta ik foundation, concealer, poeder en ogenschaduwbasis (voor als je ogenschaduw op gaat doen, zo niet dan kan je die weg laten). Alle producten voor een mooie basislaag zijn toevallig allemaal van Catrice. Laten we snel naar de producten kijken!



Catrice All Mat plus Foundation 010 Light Beige


Ik heb bijna alle foundation van Catrice wel geprobeerd, maar geen een was er net zo goed als deze. Het is een goede foundation die de hele dag goed op zijn plek blijft zitten. Eerlijk gezegd vind ik deze foundation beter dan mijn Mac Pro Longwear foundation. Mijn Mac foundation droogt mijn huid heel erg uit en het ziet er niet mooi uit. Deze is matt, maar houd nog wel een gezonde gloed op je gezicht, en dat is waarom ik deze foundation zo goed vind. De dekking is prima, je kan hem licht aanbrengen en hem daarna zo hoog als je wilt opbouwen. De foundation kost €6,59.




Catrice Camouflage Cream 010 Ivory


Deze concealer is echt geweldig. Hij geeft een hele goede dekking, waardoor alle oneffenheden weg worden gewerkt. Ook wallen verbergt deze concealer goed. De concealer kost €2,99.



Catrice Prime And Fine Mattifying Powder 010 Translucent


Het eerste wat ik dacht bij deze poeder was: huh? waterproef? Maar het betekend gewoon dat hij lang en goed blijft zitten, en dat doet hij zeker ook! Ik heb een erg vette huid en deze poeder houd het glimmen de hele dag tegen. Hij is transparant dus voor elke huidje geschikt. De poeder kost €4,99



Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base 


Als je een ooglook gaat maken is een goede ogenschaduw basis zeker nodig. Zo blijft je ooglook de hele dag mooi en komt de kleur ook veel beter uit. Met deze ogenschaduw basis gebeurt dat ook. Hij doet wat hij moet doen en is ook nog eens lekker betaalbaar, namelijk €3,59




Dit waren alle producten van de budget look. Veel mooie producten die allemaal goed hun werk doen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en misschien de producten wel gaan kopen.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground