Inspiration Sunday #6 ♡

zondag 22 maart 2015



Vandaag heb ik weer een Inspiration Sunday voor jullie met veel foto's die mijn aandacht trekken. En het zijn natuurlijk ook de dingen die mij de laatste tijd hebben geïnspireerd. Veel mooie foto's met stiekem alvast een beetje vooruitzicht naar de zomer. 
















































Dat waren alweer alle foto's van deze Inspitation Sunday. De laatste tijd bekeek ik veel foto's van gezond en lekker eten. Ook kleurrijke foto's vielen deze keer wat meer op. En zoals ik al zei, met een beetje een vooruitblik naar de zomer. Ik hoop dat jullie deze foto's mooi en leuk vonden om te zien. 

PS: ik heb een tijdje niet geblogd, dat komt omdat ik het heel erg druk heb met school (examens) en vooral ook buiten school. In het begin kon ik het niet echt combineren om erbij te bloggen, maar nu probeer ik het gewoon. Meer blogposts komen eraan!




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground