Review ♡ Action haircare Control Cream

zaterdag 8 april 2017


Ook deze haarcrème van de Action heb ik geprobeerd. Vandaag review ik deze voor jullie!







Je ziet zulke crème's bijna overal wel. Je hebt ze bijvoorbeeld ook van Andrelon, maar dan heb je iets meer keuze. Deze is simpelweg gewoon voedend en er zit argan olie in. Ik vind zulke producten altijd heerlijk voor mijn haar. Een serum is meestal iets zwaarder en dit vind ik wel altijd wat lichter voelen. En soms gebruik ik het allebei. Dan doe ik in mijn handdoek droge haar eerst deze crème en als het dan bijna droog is, doe ik er nog een beetje serum in. Jullie kunnen denk ik wel raden dat ik dus nodig naar de kapper moet (als jullie dit lezen ben ik gister geweest). 





Dit zijn de ingrediënten die in het product zitten. Ook zie je hier dat er 200ml in zit, wat lekker veel is. De verpakking is best lelijk, maar hey wat wil je dan ook voor zo'n goedkoop product. 





Dit is hoe de crème eruit ziet. I know, heel fout eigenlijk.. Maar ja, HAARCRÈME, dus 😁Zoals je kunt zien is hij inderdaad erg luchtig. Voor mijn hele dunne haar is dat heerlijk. Het voedt mijn haar ook heel erg goed. Ik merk dat mijn punten er veel mooier uit zijn gaan zien. Dit product doet dus zeker zijn werk. Ik vind de geur ook best lekker en je ruikt hem ook nog best lang. Ik gebruik dit product altijd nadat ik 's avonds heb gedoucht. 




Ik vind de crème super lekker en gebruik hem elke dag met veel liefde. Hij is ook nog lekker budget, namelijk €1,89. Je kunt hem dus kopen bij de Action. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground