Review ♡ Action haarserum

woensdag 5 april 2017


Haarserum is een van mijn favoriete haarproducten. Mijn Biosilk haarserum was op en ik was opzoek naar iets wat iets goedkoper is. Ik kwam deze tegen bij de Action en vandaag review ik hem voor jullie.






Serum is een verzorgingsproduct voor het haar. Het zorgt er voor dat je puntjes niet zo snel beschadigen. Ik vind het pompje van het serum echt fijn werken. Het product lekt niet en er komt genoeg product uit een pompje. 





Hier de ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben.





Dit is hoe het serum eruit ziet. Eigenlijk gewoon als alle andere haarserums. 





Ik vind het product super lekker ruiken. Het serum voelt fijn aan en is niet te dik en te dun. Precies goed. Ik doe het na het douchen in de puntjes van mijn haren. Ik merk dat mijn puntjes veel minder droog zijn, dus het product doet zijn werk. Je merkt echt dat na het gebruik van dit product je haar super zacht is en glanst. Het product doet dus zijn werk! En is ook nog super budget. 




Ik vind het serum heel erg fijn werken en zou hem vergelijken met het serum van Biosilk. Je kunt hem kopen bij de Action en kost €2,99. Ik hoop dat jullie mijn review leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground