Review ♡ Mac Lipstick Muscu-Linity

zaterdag 1 april 2017


Vandaag de review van de andere lipstick die ik gekocht heb uit de Work It Out collectie van Mac. 














Ook deze heeft weer dezelfde, leuke verpakking met de normale verpakking eronder en de normale lipstick. Ook deze heeft een lustre finish.













Deze lipstick is ook weer vrij nude, maar iets bruiner dan de andere. Ik vind de kleur super mooi. Als je op de eerste foto kijkt, dan zie je een lichte glitter erin zitten. Laten we naar de swatches kijken!










Ook deze is weer heel erg transparant, maar deze pakte wel al iets mooier uit op de lippen. Deze lipstick kan ik ook over andere lipsticks gebruiken, dat is ook heel erg mooi.





Helaas waren de lipsticks niet helemaal wat ik verwacht had. Ik zal niet zo gauw meer lipsticks kopen in die finish. Helaas! Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.







xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground