Favorieten ♡ April 2017

zaterdag 29 april 2017


Vandaag heb ik mijn favorieten producten van de afgelopen maand op een rijtje gezet.







Toen ik zag dat dit palette uit zou komen, wist ik dat ik hem zou moeten hebben. Ik ga er niet heel veel over vertellen, want de review moet nog online komen, maar ik ben echt verliefd. Niet op alles, maar de poeder werken echt super fijn en zijn beeldschoon.





Ook over deze lipstick kan ik nog niet heel erg veel vertellen, maar de kleur is in ieder geval super mooi. Ik heb heb voor mijn 18de verjaardag gehad. Weer een aanvulling in mijn nude stash.





Deze highlighter heb ik ook voor mijn verjaardag gehad. Hij is van Kiko en helaas was het een Limited Edition. Ik heb niet echt heel veel highlighters, dus ik vind het een leuke aanvulling voor mijn stash. En een roze highlighter is ook wel eens leuk in plaats van een warme kleur. 






Dit waren al mijn favoriete producten van de afgelopen maand. De maand april droeg ik weer aardig vaak make-up, dus heb weer veel producten kunnen proberen en gebruiken. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground