Review Sleek Face Form Palette Light ♡

zondag 5 oktober 2014


Vandaag een review over de Sleek Face Form Palette in de kleur Light. Het is een palette met een bronzer, highlighter en een blush. In dit palette zit de beroemde blush Rose Gold die een dupe is van de Nars Orgasm blush. Het is een erg beroemd palette, omdat het een dupe is van de Urban Decay Flushed paletten. Sleek dacht: dat kunnen wij ook, maar dan goedkoper! Maar is het ook zijn geld waard? Lees verder om het te weten te komen! 


Het palette komt in een mooi kartonnen doosje met een soort van poeder printje. Het ziet er erg luxe uit vind ik. Maar alle Sleek producten vind ik er altijd heel mooi uitzien. Ik heb dit palette bij de V&D in Hoofddorp gekocht. Hij kostte €12,99, maar er ging 20% (€2,60) korting vanaf dus uiteindelijk kostte het €10,39. En dat is niet duur voor zo'n ontzettend mooi palette. Die van Urban Decay kost $30. 





Zo ziet het doosje eruit. Het voelt echt aan als een luxe producten omdat hij mooi strak en mat is. En het Sleek logo staat er altijd mooi op geprint.  





Je hebt de palettes in 3 verschillende kleuren. Ik heb de kleur light gekocht omdat ik een licht huid heb en anders de bronzer veel te donker zou worden. En Light vond ik ook gewoon heel erg mooi. Je hebt ook nog de kleuren Medium en Dark. 






Wat ik handig vind aan dit doosje is dat er een grote spiegel inzit. Makkelijk voor als je onderweg even je make-up wilt bijwerken. En het is gewoon een leuk detail wat het er iets luxe uit laat zien. Zonder spiegel had het er wel een beetje saai uitgezien denk ik.






Het doosje is lekker klein en compact dus je kan hem makkelijk meenemen op reis of gewoon naar school. Hij zou in een klein make-up tasje passen al zou je dat willen. 







En dit zijn dan de kleuren! Links zie je de bronzer, in het midden de highlighter en rechts de blush. En zoals ik al zei zie je daar de bekende blush Rose Gold. Deze blush past bij elke huidskleur, van licht tot donker en van geel tot rood. 






De bronzer is mooi mat dus goed om mee te shapen. Het is precies de goeie kleur voor mijn lichte huidje. Gelukkig!






De highlighter heeft juist weer heel veel glans voor een mooi glowy effect op je gezicht. Hij heeft een beetje een licht perzik achtig kleurtje waardoor hij net even wat warmer is. Het is dus niet zo'n highlighter van BAM glans en witte gloed. Maar hij is lief, zacht perzik roze. 






En deze super mooie blush is de ster van dit palette. Het is een perzik roze blush met een ontzettend mooie gouden glans erin. 







Dit zijn de swatches van het palette! Ze zijn super goed gepigmenteerd waardoor je er dus ook weer heel lang mee kan doen. Pluspunt! Maar je moet dus wel een beetje uitkijken dat je niet teveel product gebruikt. Het is een voordeel voor de donkere huidjes, maar een nadeel voor de lichte. 






Dit zijn de ingrediënten van het palette. Je ziet de ingrediënten van de verschillende poeders allemaal apart. 





Nu is het tijd voor het resultaat op mijn gezicht: 








Dit is het resultaat met de blush, highlighter en de bronzer op mijn jukbeenderen. Ik vind het er super mooi uitzien en de kleuren passen ook goed bij elkaar. En de highlighter geeft echt een mooi glowy effect! Ik ben heel blij met dit palette en het is dus zeker de moeite waard om hem te kopen. Ik vind hem ontzettend mooi en zou hem iedereen aanraden.





Ik vind het dus een erg mooi product wat zeker wel een favoriet gaat worden. Vooral de blush vind ik erg mooi en ga ik zeker vaak gebruiken. Ik hoop dat jullie dit weer een leuke review vonden!






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground