Winter Tag ♡

zaterdag 18 oktober 2014


Vandaag beantwoord ik de vragen van de Winter Tag. Dit zijn vragen over winter beauty, fashion en lifestyle dingen. Het zijn 12 vragen dus laten we snel beginnen.




Favorite nail polish

Ik heb niet echt één favoriete nagellak, maar ik draag in de winter wel altijd donkere kleuren. Zoals bordeaux rood en donker bruin vind ik dan echt prachtig. Maar het zijn dan ook wel echt typische winterkleuren. Maar ook lichte kleuren vind ik mooi. Licht roze bijvoorbeeld. Gewoon van die niet zo heel erg opvallende kleuren. Ik gebruik dan vooral Essie nagellakjes. Die blijven bij mij goed zitten en ik heb die kleuren gewoon daarvan die ik in de winter graag draag. 



Favorite winter lip product

Een favoriet winter lip product is zeker een lippenbalsem en een lipscrub. Ik heb niet echt een favoriete winter lippenstift ofzo, want alle kleuren die ik heb kun je het hele jaar gewoon dragen. Maar ik draag wel altijd veel nude kleuren. Maar echt een favoriete lippenbalsem heb ik ook niet. Ik heb zo ontzettend veel lippenbalsems dat ik alles eigenlijk wel gebruik. Welke ik op dit moment wel heel erg fijn vind ik een lippen balsem van The Body Shop. Namelijk de Born Lippy in de smaak raspberry. Hij herinnert me aan iets van vroeger en hij doet prima zijn werk. De lipscrub die ik gebruik is de Bubblegum lipscrub van Lush.



Most worn winter clothing piece

's Winters draag ik altijd heel veel sweaters. Ze zitten gewoon super lekker en ze zijn warm. Ook draag ik veel vesten of jasjes en colbertjes. Ik ben niet echt zo'n iemand die gewoon simpele truien draagt. Maar sweaters zijn niet de dingen die ik echt elke dag draag. Wat ik wel echt elke dag draag 's winters zijn mijn UGG's. Daar kan ik echt niet zonder mee. Ze lopen lekker en houden mijn voetjes 's winters lekker warm. Dus dat is echt mijn favorite winter clothing piece. 



Most worn winter accessory

Ja, hier heb ik echt maar een antwoord voor. En dat is absoluut een sjaal. De hele winter kan je me ermee zien, binnen en buiten. Het is gewoon zo lekker warm en het zit lekker. Soms vergeet ik hem ook af te doen, dan ga ik bijvoorbeeld even de honden uitlaten en dan kom ik thuis en vergeet ik hem gewoon. Maar dan laat ik hem lekker om. 



Favorite winter candle/scent

Dat zijn 100% zeker vanille geurkaarsen. Ik vind het zo lekker warm en winters ruiken! Ze staan door heel mijn kamer. Vanille vind ik het hele jaar door gewoon lekker, maar 's winters is het toch net even wat lekkerder. De geurkaarsen die ik meestal heb zijn de vanille geurkaarsen van de Ikea. Ze zijn daar €1 en dan heb je ook nog best wel een grote kaars. 



Favorite winter beverage

Ik heb niet echt een favoriete winter drankje.. Ik drink elke dag sowieso al thee. Maar 's winters dan wel meer. En warme chocolade melk drink ik af en toe 's winters. Ik vind het wel heel erg lekker, maar om nou elke dag te drinken, nee. Doe mij maar lekker een kop thee!



All time favorite Christmas movie

Voor mij blijven de films Home Alone echt de favorieten. Elk jaar kijk ik ze wel weer en ze blijven leuk en grappig. Maar verder ken of kijk ik geen kerstfilms. Ik kijk altijd maar gewoon wat er op tv is en dat is meestal wel Home Alone. 



Favorite Christmas song

Daar komen toch weer de oude bekende terug. Gewoon lekker Last Christmas en All I Want For Christmas Is you. Er komen elk jaar weer nieuwe liedjes bij maar deze blijven voor mij gewoon echt de typische kerstliedjes. Maar mij maak je ook blij met Mistletoe van Justin Bieber. 



Favorite Holiday food

Meestal gaan we met kerst gourmetten en dat is ook wel een beetje een traditie. Sowieso gaan we altijd kerstavond gourmetten en ook al meteen de cadeautjes uitpakken. Het is gewoon lekker en makkelijk. En mijn favoriete winter eten is Hachee en typische stamppotten. Heerlijk!



What's your favorite Christmas decoration this year?

Kaarsjes, kaarsjes, kaarsjes en lichtjes! Ik vind het gewoon zo ontzettend gezellig en vooral de geurkaarsen waar ik het net al over had ruiken zo heerlijk! Het heeft gewoon een typisch kerstsfeertje. 



What is on the top of your Christmas list? 

Hmmm, deze is moeilijk. Ik heb niet echt iets wat ik heel heel heel graag wil maar gewoon een paar dingetjes die ik wil. Zoals RT kwasten en een krultang. En ook nog een paar make-upjes, maar ik heb er nog niet zo goed over na gedacht. Ook wil ik wel een paar dingetjes van Lush, want dat is altijd wel lekker. 



What are your plans for the holidays this year?

Eerste kerstdag gaan we altijd naar de ene opa en oma. Daar zijn we de hele dag en gaan we cadeautjes uitpakken en 's avonds heerlijk eten. Altijd heel gezellig. En tweede kerstdag zijn we meestal bij mijn andere oma maar dit jaar waarschijnlijk bij mijn tante. Daar gaan we ook lekker eten en er gewoon een hele leuke, gezellige maar vooral onvergetelijke kerst van maken. 




En dat was de Winter Tag alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden te lezen. Neem de vragen vooral over en doe deze Tag zelf!





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground