Get Ready With Me ♡ Uiteten

zaterdag 31 oktober 2015


Zondag 25 oktober ging ik uiteten met familie en ik bedacht me dat ik daar een leuke Get Ready With Me van kon maken. Vandaag deel ik hem met jullie ! Ik laat jullie al de producten zien die ik gebruikt heb voor een mooie basic avondlook. 



Make-up




Ik begin met een mooie basis door foundation op mijn gezicht aan te brengen. Ik gebruik de Catrice All Matt Plus foundation. Bekijk mijn review hier. Deze foundation bedekt al mijn oneffenheden goed en maakt mijn gezicht ietsjes matter. Een fijne foundation die ook goed past bij mijn huidskleur. De kwast die ik gebruikte was de Real Techniques Expert Face Brush. Een kwast die de dekking zelfs nog iets beter maakt en de foundation mooi op de huid laat zitten.






Voor concealer gebruik ik de Catrice Camouflage Cream. Een concealer die ik al heel lang gebruik omdat hij zo ontzettend goed is. De kleur is perfect net zoals de dekking. Ik gebruik dit product om puistjes nog meer weg te werken. Ook gebruik ik hem onder mijn ogen en op de plekken waar ik iets meer dekking wil.







Na mijn concealer geblend te hebben met mijn RT kwast ga ik verder met bronzer om mijn gezicht een beetje op te warmen en te shapen. Dit is een nieuwe bronzer die ik laatst heb gekocht en de review komt eraan ! Het is een matte bronzer die niet (zoals vele) oranje is, maar gewoon bruin. Zoals het hoort dus.







Om wat meer kleur aan mijn gezicht te geven gebruik ik mijn nieuwe blush (gelijk gekocht met de bronzer) Mac Dainty. Lees mijn review HIER. Het is een mooie zacht roze blush met een subtiele glans er door heen, waardoor je gezicht lekker opfrist. Een blush geschikt voor vele mensen. En prachtig op de wangen natuurlijk. 






En dan door naar highlighter. Degene die ik vandaag gebruik is Mac MSF Soft & Gentle. Naast mijn glitter in de blush wou ik nog meer glitter toevoegen door deze highlighter te gebruiken. Soft & Gentle heeft namelijk een prachtige glitter glans in zich zitten. Voor uiteten vond ik het ook wel leuk om te doen. Meestal zit je in sfeerlicht dus dan zie je de highlighter ook mooi.






Om mijn voorhoofd, neus en kin nog een beetje te matteren gebruik ik mijn Mac blot powder. Een transparante poeder die je hoofd niet zo erg laat glimmen als je een vette huid hebt. Ik hoor jullie denken: wauw je hebt al zo'n grote pan ! Nope.. ik heb hem gewoon laten vallen.. De poeder matteert mijn gezicht heel mooi en zorgt er ook voor dat mijn foundation op zijn plek blijft. 






Om mijn ogenschaduw goed te laten zitten gebruik ik de Catrice Prime And Fine Eyeshadow base. En prima basis die zijn werk goed doet. En lekker budget ook. Hij laat niet alleen mijn ogenschaduw op zijn plek zitten, maar hij laat de kleur ook nog eens mooie uitkomen. 





Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het wenkbrauwdoosje van Catrice. Ik gebruik hiervan altijd de lichtste kleur. Het pigment is geweldig en blijft de hele dag goed zitten. Ook is hij niet te rood, dus perfect voor blondines en mensen met lichtbruin haar. Die kunnen dan wel de donkere kleur gebruiken. Ik gebruik de donkere kleur soms, alleen als ik geen foundation op heb. Dan pakt de lichtere kleur namelijk niet en de donkere wel. 






Op mijn ooglid gebruik ik een losse ogenschaduw van Bobbi Brown. Het is (zijn) de roze kleur(en). Ja, ik heb er twee. Mijn moeder gebruikte die van haar nooit dus kreeg ik die van haar, de grijzige kleur en het palette. En rara welke van mij was, natuurlijk die waar al een dikke pan is zit, want JA deze heb ik OOK laten vallen.. De losse ogenschaduws kun je uit hun doosje klikken en dan in een palette stoppen. Super handig ! Dat kun je ook met de blushes doen. 






In mijn arcadeboog gebruik ik de kleur Snakebite uit het Naked 2 palette. Een mooie donkerbruine kleur, waardoor ik lekker veel schaduw kan creëren in mijn arcadeboog. Meer ogenschaduw gebruik ik niet, ik hou mijn ogen lekker rustig en basic. 






Wel zet ik natuurlijk een fijn lijntje met eyeliner. Ik gebruik daarvoor de Essence Superfine Eyeliner pen. Een eyeliner met een heel dun lijntje waarmee je heel precies kunt werken. Een hele fijne eyeliner die ook nog eens mooi zwart is en de hele dag blijft zitten. 






Voor mascara gebruik ik mijn geliefde Benefit Roller Lash mascara, die mijn wimpers een stuk langer maakt en ze mooi krult. Volume geeft hij niet echt goed, maar het gaat echt om de lengte en de krul. En dat doet hij top !






Voor mijn lippen gebruik ik Mac Creme Cup. Een nude kleur die voor zover het nodig is mijn lippen een beetje kleur geven. Je eet het er toch snel weer af, dus het heeft niet echt zin om een fellere kleur op te doen, anders moet je ook steeds bij stiften en daar heb je natuurlijk geen zin in. En deze lippenstift gaat er toch sneller af dan al mijn andere Mac lippenstiften. Het is dus echt bedoelt voor tijdelijk. 





Parfum




En als laatste gebruik ik parfum en dit is Reveal van Calvin Klein. Een lekkere zware avondgeur, die me ook echt aan de avond doet denken, dus daarom deed ik deze op. En hij blijft lang sterk en ook zeker goed zitten. 




En dat was mijn routine hoe ik mij klaarmaakte voor een avondje uiteten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. In hoeveel tijd maak jij je meestal klaar?







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground