What Would You Buy Tag ♡

zaterdag 24 oktober 2015


What Would You Buy, als je van elk soort product er maar eentje mag kiezen? Een lastige keus, maar ik heb toch geprobeerd te kiezen. Lees verder voor mijn absolute go-to producten. 




Foundation

Hmm, dit is een lastige, want ik heb nog geen perfecte foundation gevonden. Ik heb er 2 van Mac gehad, maar ik vind ze allebei niet fijn. De ene keer pakte hij wel mooi uit en de andere keer weer niet. De foundation die ik nu gebruik is de Catrice All Matt Plus foundation. Ik denk dat ik die dan maar 'aanraad', want dat is wel degene waar ik steeds op terug val. Maar de zoektocht is nog niet voorbij ! Je kunt hem gewoon kopen bij de Kruidvat. 








Blush

Natuurlijk raad ik nu mijn favoriete blush aan: Sleek Rose Gold. Een prachtige peachy blush met een gouden shimmer er doorheen. Hij frist mijn gezicht heel erg mooi op en hij zou iedereen wel staan. Je kunt hem kopen bij sommige V&D's en omline. 





Highlighter

Ofcourse, Mac Soft & Gentle. Ik gebruik deze highlighter altijd als ik een mooie glow wil. Voor al voor de lichte huidjes is hij perfect. Hij heeft een onwijs mooie glitter, die misschien wel iets te is als je er niet van houdt. Je kunt er onwijs lang mee doen, want je hebt erg veel product en van highlighter gebruik je natuurlijk ook niet zo heel erg veel. 








Bronzer

Mijn favoriete bronzer is er een van Rimmel. Ik weet even niet welke het is, maar het is de lichtste. Hij is niet te oranje en past goed bij mijn huidskleur. Ook kun je hem mooi uitblenden, wat natuurlijk ook belangrijk is. 







Wenkbrauwen 

Zoals velen is het wenkbrauw kitje van Catrice mijn favoriet. De kleuren passen perfect en de dekking is ook geweldig. Ik vind hem zelfs nog ietsje beter dan mijn Anastasia poeder... Die vind ik wat te donker en deze is gewoon perfect voor mijn wenkbrauwen. En lekker budget !






Ogenschaduw


Ik raad iedereen Naked 2 van Urban Decay aan. Het is een super mooi palette met prachtige bruin tinten. Warm, koel, donker, licht, hij heeft het allemaal. Je kunt er makkelijk een everyday look mee maken, maar zeke rook een mooie/zware avondlook. Een heel erg gecombineerd palette dus, geschikt voor iedereen. 






Eyeliner

Mijn favoriete eyeliner is van Essence. Het is de Essence 01 Deep Black Super Fine Eyeliner Pen. Een prima eyeliner met een heel erg dun lijntje, waardoor je precies kunt werken. De eyeliner is mooi zwart en blijft de hele dag goed op zijn plek zitten. Ik gebruik hem al jaren en heb ook eigenlijk nooit echt een andere geprobeerd, want deze werkt toch prima en is lekker betaalbaar. 




Mascara

Mijn favoriete mascara op dit moment is de Benefit Roller Lash. Hij is echt geweldig. Hij maakt mijn wimpers een stuk langer en laat ze mooi krullen. Een mascara die dus echt zijn werk doet ! Meestal hou ik wel van volumeuse wimpers, maar deze mascara heeft mij omgekocht. 





Lippenstift

Mijn all time favorite lippenstift is Mac Creme Cup. Een prachtige nude kleur, die overal bij past. Zware avondlook? Creme Cup. Everyday look? Creme Cup. Hij past overal bij en daarom is het mijn favoriete lippenstift. En hij past ook heel goed bij mijn huidskleur. Ik heb een heel licht huidje en daar past hij perfect bij. Ik pak deze lippenstift ook bijna elke dag. Echt een grote favoriet. 





Lipgloss

Eerlijk gezegd draag ik nooit lipgloss, NOOIT. Ik heb er een die ik wel mooi vind, maar ik draag hem ook echt bijna nooit. Het is de Catrice Rose.. Would You lipgloss. Een mooie nude/pinky lipgloss. Ik vind hem heel erg mooi over Mac Faux heen. Of over Mac Soar. Voor de rest draag ik hem eigenlijk nooit, want ik hou gewoon niet van lipgloss. Het plakt.. Nee niks voor mij. Maar deze kleur vind ik wel erg mooi, dus daarom kies ik deze. 







En dat waren alle producten die ik zou kopen als ik van alles nog maar een zou mogen hebben. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat zouden jullie kopen? Let me know !




xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground