Review Mac Dainty ♡

woensdag 28 oktober 2015



Het is alweer een tijdje geleden dat ik een review heb gemaakt, maar vandaag heb ik er weer een. Dinsdag 20 oktober kocht ik deze prachtige blush bij de Douglas in Haarlem. Ik heb hem uitgebreid getest en vandaag deel ik hem met jullie !



Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie blush voor elke dag. Ik ging een dagje Haarlem en toen zag ik deze bij de Mac counter in de Douglas. Ik werd meteen verliefd en moest hem hebben. En vandaag dus de review. 





Mac Dainty is een hele bekende blush. Net als MSF Soft & Gentle moet je deze ook gewoon hebben. Dit is een beetje de 'standaard' kleur. Geschikt voor iedereen en daarom ook zo bekend. Subtiel voor de lichte huidjes en als je hem wat heftiger aanbrengt ook heel mooi voor de wat donkerdere huidjes. Maar voor allebei sowieso lekker basic en fris. 






Het is geen 'gewone' blush, het is namelijk eentje van de Mineralize lijn. Hij staat ook dus niet bij de gewone blushes, dus als je hem zoekt, hou daar rekening mee. Ik moest ook even zoeken. Ik zag altijd foto's op Instagram voorbij komen van zulke blushes, maar in de winkel zag ik altijd alleen maar de gewone. Dus ging ik maar eens even goed opletten en toen vond ik deze dus. Ze hebben trouwens niet heel veel soorten blush in de Mineralize lijn. Het zijn er echt maar een stuk of 8 of zo, dus misschien dat ze me daarom nooit echt opgevallen zijn. 







En dit is hem dan. Wat is hij prachtig ! Een koele lichtroze kleur met een heel klein beetje glitters er door heen. De kleur kun je opbouwen, wat heel erg fijn is. Zo kun je namelijk nooit teveel product pakken. Door de glitters die er door heen zitten krijg je een mooie glans of je gezicht en doordat de blush een lichte/koele tint is, maakt dat je gezicht er heel erg fris uitzien. 






De blush zit in een mooi doosje waar je doorheen kunt kijken, zodat je het product kunt zien. Net zoals de MSF, maar dan in het klein. Het heeft een strakke en luxe uitstraling. Ook de verpakking waar het doosje in zit vind ik mooi en strak. En op de vorige foto kun je ook zien dat het doosje een overloop heeft van mat naar glanzend. Leuk detail. 










En hier nog 2 swatches, zodat jullie de kleur goed kunnen zien. Op de gewone foto's vind ik hem namelijk een beetje zuurstok roze lijken, maar dit is dus de echte kleur. Een mooie zachte kleur met een subtiele glitter, waardoor je een super mooie glans of je gezicht krijgt. 






Zoals ik al zei heet de blush Dainty en het is een Mineralize blush. 







Zie hier de ingrediënten. Dit staat op de achterkant van de verpakking. 










Ik ben heel erg blij met deze blush en ik raad hem iedereen aan die een blush zoekt voor everyday om je gezicht lekker op te frissen. Maar als je hem wat heftiger aanbrengt, is hij natuurlijk ook heel goed geschikt voor feestjes. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Hebben jullie deze blush ook? Wat is jou favoriete blush van Mac? Let me know !




De blush is tekoop bij sommige Douglas stores en bij Mac counters. Hij kost €24,50.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground