Mijn Victoria's Secret make-up bag stash ♡

zaterdag 19 maart 2016


Het leek mij leuk om aan jullie mijn Victoria's Secret make-up bag stash te laten zien. Ik ga jullie vertellen wanneer ik ze gebruik en waar voor ik ze gebruik. Ik vertel alvast dat ik er niet heel veel heb, maar toch genoeg om er een artikel van te maken en er iets over te vertellen. Laten we snel beginnen. 














Laten we beginnen met de kleinste. Deze zat in een setje met de volgende twee tasjes die ik zo ga bespreken. Het was dus een set van 3. Dit tasje lijkt meer op een kleine portemonnee of zoiets. Misschien hebben jullie het al gelezen, maar ik gebruik hem vaak voor school. Om kleine dingetjes mee te nemen zoals een lippenstift en een spiegeltje. Hier kun je meer lezen over wat ik allemaal in dit tasje doe als ik naar school ga. Super handig dingetje. Op vakantie had ik hem mee als portemonnee. 

















Dit tasje is een soort middelmaatje. Handig als je ergens gaat logeren voor je make-up in te doen. Of als je naar school gaat en je neemt iets meer make-up mee dan dat in zo'n klein tasje past. Dit is echt zo'n tasje die je meeneemt als je weinig make-up hebt of als je weinig producten meeneemt. Ook is hij bijvoorbeeld super handig voor in je handbagage. 

















Dit is het grootste tasje van de 3 en ook echt mijn favoriet. Ik vind hem super handig voor mijn verzorgingsproducten voor als ik bij iemand blijf logeren. Alles past er precies in. Clarisonic, reiniger, deo, crème, etc. En door dat hij doorzichtig is kun je ook zien wat er in zit en waar het verstopt zit in het tasje. Hij is echt super handig en ook lekker compact. Want heel breed is hij niet, hij is juist lekker smal, maar wel lang. 










Dan hebben we dit tasje. Dit vind ik zo'n typisch make-up tas voor als je veel make-up mee moet nemen. Ook deze is weer lekker lang en dun, dus neemt niet veel ruimte in beslag. Het is een hele grote compacte tas en zoals ik al zei echt perfect voor make-up. Deze heb ik los gekocht, dus hij zat niet in een setje. Sterker nog, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag een paar jaar geleden. Super leuk om cadeau te doen zulke tasjes. 




















Dit is mijn favoriete tas van allemaal. Hij is heel erg handig en ook nog eens super mooi. Hij is groot en er passen ook allemaal flesjes in voor bijvoorbeeld je verzorgingsproducten. Dat is ook waar ik hem voor gebruik. Ik doe er de dingen in die ik nodig heb ik de badkamer. Er zit ook een spiegel in die je eruit kan halen. Deze tas is echt super fijn voor thuis, of op vakantie. Maar ik zou hem niet aanraden voor als je een nachtje bij iemand blijft logeren bijvoorbeeld. Thuis kan hij gewoon makkelijk een kastje in en op vakantie past hij ook wel makkelijk in je koffer, maar omdat hij zo groot is neemt hij echt heel erg veel ruimte in beslag. Zo jammer, want hij is zo perfect voor al mijn producten om mee te nemen. Maar echt gewoon te groot voor in een normale tas. Dus dan moet je al een mega tas meenemen, maar dat wil je natuurlijk ook niet. Tenminste, ik wil dat niet. 




En dat waren ze dan ! Al mijn Victoria's Secret make-up bags. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat is jullie favoriete make-up bag? Let me know !







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground