Review ♡ Mac blush What I Fancy

woensdag 30 maart 2016


Afgelopen vrijdag nam ik weer eens een kijkje bij Mac en zag deze prachtige blush uit de Flamingo Park collectie die ze nu hebben. Ik vond hem zo mooi en heb hem dus lekker meegenomen. Er was geen tijd om te twijfelen, want het is een Limited Edition. Ik maakte dus snel een review, zodat als jullie hem ook willen halen, hij er tenminste nog is. 







Hier de ingrediënten voor degene die daar interesse in hebben. 






De naam van de blush is What I Fancy en ja dat is hij zeker !






De blush is gewoon matt, geen poespas. Desondanks het een Limited Edtion is, zit het product gewoon in de standaard verpakking. Ik vind de verpakking heel mooi en luxe uitstralen. 





En dit is de kleur. Is hij niet prachtig? Ik werd meteen verliefd en was ook super blij dat ze hem nog hadden. Meestal zijn die Limited Editions namelijk zo snel uitverkocht. Maar deze gelukkig niet. Ik vond het wel de mooiste kleur van de collectie. De andere vond ik iets te knal of gewoon niet echt mijn kleur. Er zaten wel echt hele mooie tussen moet ik eerlijk zegge. Ik zag zelfs Silly weer, de lippenstift die vorig jaar een Limited Edition was. De kleur vind ik echt helemaal voor nu. Een mooie kleur voor in de lente en zomer en ik ga hem ook zeker lekker veel dragen dit jaar. 





Hier heb ik een foto van de swatch in de zon gemaakt. Je ziet dat het een super mooie koraal roze kleur is. Ik wil nou niet perse zeggen dat hij oranje is, maar je ziet er zeker wel iets van in. Maar toch is hij aan de koele kant, wat hem voor mij echt een topproduct maakt. En kom op, is dit niet de perfecte blush voor deze lente/zomer.





En hier een foto van de swatch in gewoon daglicht. Zoals ik al zei is de finish gewoon matt. De meeste blushes die ik heb, hebben een glittertje erin. Dus dat maakte mij natuurlijk nog nieuwsgieriger naar deze blush. De pigmentatie van de blush is ook erg goed. Je moet zelfs een beetje uitkijken met het aanbrengen. Het is niet dat hij snel te fel word, maar de kleur kun je heel erg goed opbouwen. Dus als je een beetje gebruikt is de kleur subtiel, maar als je meer toevoegd dan word de kleur feller. En dat vind ik ook echt geweldig aan deze blush. Je kunt hem zo subtiel en fel mogelijk maken zoals je zelf wilt. 













Ik ben echt super blij met deze blush en sinds ik hem heb, heb ik hem echt elke dag gedragen. 


Als je deze blush ook wilt kopen moet je snel zijn, want het is een Limited Edition. De blush kun je bestellen op www.maccosmetics.nl of bij de mac stores en counters. De blush kostte €22,50.




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Wat is jullie favoriete blush op dit moment?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground