Shoplog ♡ 2 nieuwe jurkjes

zaterdag 2 juli 2016


Afgelopen maandag had ik een dagje vrij en ging ik shoppen in Alkmaar. Ik was niet echt specifiek naar iets opzoek, maar uiteindelijk heb ik 2 leukje jurkjes gevonden. Lees snel verder voor foto's. 




Ik droeg nooit echt jurkjes buiten de feestdagen om, maar de laatste tijd wil ik dat wel heel graag. Ik had altijd alleen maar zwarte jurkjes in mijn kast, maar dat ga ik niet zomaar naar school aan doen bijvoorbeeld. Nu verschijnen er steeds meer draagbare jurkjes voor 'everyday' in mijn kast. 





Als eerste had ik dit jurkje gekocht. Tenminste, gekregen van mijn moeder :) Ik vond hem echt super leuk en zeker ook draagbaar. Leuk om bijvoorbeeld aan te doen naar mijn stage. Ze hadden hem ook in andere kleuren, maar ik vond deze het leukste. Hij zit ook heerlijk. Tenminste niet zo strak, maar lekker wijd. Ik heb hem gekocht bij de Vila en hij kostte €26,95. Leuk om te combineren met gympen en een rode lippenstift. 





Dan mijn tweede jurkje die iets minder draagbaar is voor elke dag, maar alsnog echt super leuk is. Deze heb ik gekocht bij de Primark en kostte €14. Ik was echt meteen verliefd en moest hem hebben. Helaas hadden ze hem niet in mijn maat, maar maatje 14 zag er niet heel groot uit, dus paste ik hem gewoon even. En gelukkig zat hij gewoon goed. Alleen iets wijder dan hij hoort, maar dat vind ik opzich niet erg. Het zag er niet raar uit ofzo. Dus ik kocht hem alsnog en ik ben er super blij mee. Leuk voor een zomers feestje. Er is wel een nadeel en dat is dat de glitters uitvallen.. Maar alsnog was hij het zeker waard. 




Ik ben echt super blij met beide jurkjes. Maar ik denk dat ik vooral de eerste heel vaak ga dragen. Ik ga deze zomer lekker vaak jurkjes dragen in plaats van de standaard korte broekjes met topjes. Niet dat dat niet leuk is hoor, maar eens is wat anders is nog leuker. 




Ook heb ik nog een gezichtsreiniger gekocht, waarvan er eerdaags een review hier op mijn blog komt. 




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Als jullie vragen hebben, mag je ze altijd stellen bij de comments. Wat is jullie favoriete outfit voor deze zomer?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground