Opgemaakt juni ♡ 2016

woensdag 29 juni 2016


De afgelopen maanden heb ik niet heel erg veel producten opgemaakt. Deze maand wel, maar liefst 10 producten ! Vandaag ga ik jullie laten zien welke producten dat zijn en neem ik ze stap voor stap even door. 



Haar



Laten we beginnen met de haarproducten. Afgelopen maand heb ik deze droogshampoo van Andrélon opgemaakt. Gewoon een prima droogshampoo die lekker fris ruikt en goed zijn werk doet. Deze zijn als het goed is ook wel eens verkrijgbaar bij de Action. Dan zijn ze ietsje goedkoper. Zou ik hem nog eens opnieuw kopen? Ja, want de droogshampoo die ik nu heb, is echt waardeloos. Ik heb nu eentje van de Action, maar dan hun 'eigen' merk. dus die Pro Set heet ie als het goed is. En dan dus de droogshampoo. Hij doet zijn werk wel heel erg goed, maar mijn haar wordt er zo stroef van, dat ik laatst met mijn vingers bleef hangen in mijn haar. Dat deed echt zoveel pijn, dus ik was er meteen alweer een beetje klaar mee :) Maar het is natuurlijk wel een perfect product voor als je je haar goed wilt laten zitten of dus stroef wilt maken. Ik weet nog niet echt of ik hem fijn vind. Maar nu gaat het natuurlijk om deze van Andrélon, die prima zijn werk doet en die ik vast nog wel een keertje zal kopen. 





Dan heb ik nog een anti-klit spray opgemaakt. Ik gebruik dat altijd na het douchen op mijn natte haren. Het maakt het veel beter en sneller doorkambaar en verzorgd meteen heel erg goed. Ik gebruik eigenlijk al jaren dezelfde, dus ja deze zal ik ook zeker opnieuw kopen. Soms wil ik nog wel eens wisselen met een andere van Gliss Kur, maar dan alleen als ze deze niet hebben bijvoorbeeld. 




Body



Wie kent deze nog van de LE 2 jaar geleden? De body butter die naar de parfum Alien ruikt. Hij was kerst 2 jaar geleden een Limited Edition en iedereen wou hem hebben. Ik natuurlijk ook, maar ook omdat hij gewoon zo lekker rook. Ik had hem nog steeds niet opgemaakt, dus dat werd maar eens tijd. Ik ben echt heel slecht in body lotions opmaken. Ik vergeet het altijd gewoon, terwijl het ZO belangrijk is. Afgelopen maand ben ik dus wel flink aan het smeren geweest en heb ik deze (eindelijk) opgemaakt. Deze is helaas niet opnieuw te koop, dus nee ik ga hem niet opnieuw kopen :( Hij was wel echt super fijn, voelde heel lekker aan en rook natuurlijk heel erg lekker. Maar dat hebben bijna alle body butters van Rituals wel. 





Ook deze lag al een aardig tijdje niks te doen in mijn stash. Ik besloot om een bakje te kopen voor in de douche, waarin ik al mijn eigen producten zet die ik op moet maken. Eerst had ik dat niet en gebruikte ik gewoon wat er in de douche stond en deed dus niks met mijn eigen producten. Dus ja, sindsdien gaat het heel erg goed met het opmaken van mijn producten. Er staat een body scrub in, mijn reiniger, een stukje zeep, mijn shampoo, etc. Echt super handig en zeker een aanraden voor als je heel erg veel producten heb. De shower gel zelf was echt fantastisch. Hij mag dan wel zo'n €20 kosten, maar het was het echt waard. Hij voelde echt super lekker aan, hij had een built in moisturizer, dus je voelde ook nog een gehydrateerd en je rook heme cht nog heel erg lang na het douchen. Jammer dat Soap & Glory hier niet in Nederland verkrijgbaar is. Ik heb deze in Duitsland gekocht. Ik denk wel dat ik hem opnieuw zou kopen, tenzij er een andere lekkere is, dan wil ik die uitproberen. 





Dit product had zijn tijd in mijn stash ook alweer gehad. Deze geur heeft The Body Shop altijd in de wintercollectie. Tenminste, hij is nu al een paar jaartjes achter elkaar terug gekomen, dus dat zal ook dit jaar wel weer gebeuren. Het is een hele lekkere geur. Mijn favorieten zijn de showergel en de body butter hiervan. Dit product wou ik ook een kans geven, maar ik vind het niet zo. Het is een soort van scrub en showergel in een. Maar het is zeker niet goed om je huid elke dag te scrubben, dus je kan het niet elke dag gebruiken, maar ze maken er wel een showergel van? Ik snap hem niet echt. Maak er dan gewoon een scrub van. De scrub was wel heel erg fijn, maar ik heb liever toch wel een scrub en showergel apart. Ik zou hem dus niet opnieuw kopen. 





Deze showergel had ik in mijn kerstpakket van de Douglas gehad. Ik bewaar 'kleine' producten altijd voor als ik naar mijn vriend ga. Dan stop ik ze gewoon standaard in mijn make-up tas die ik dan mee neem. Er zit altijd wel een showergel, masker, deo, haarlak, droogshampoo, gezichtsreiniger en een tonic in. Deze zat er dus afgelopen maand in en heb ik lekker opgemaakt. Hij rook prima, maar ik ga hem niet opnieuw kopen, dan moet hij toch wel echt heel erg lekker zijn. Ik probeer liever 100000 verschillende showergels dan steeds dezelfde. Maar dus wel die van Soap & Glory, maar dat is natuurlijk ook gewoon omdat hij niet in Nederland verkrijgbaar is. 









Zoals ik al zei, staat er ook altijd een body scrub in mijn bakje onder de douche. Deze stond er afgelopen maand in en heb ik lekker opgemaakt. Hij ruikt naar kokos, wat ik zelf best lekker vind qua body producten. Deze scrub was echt ontzettend fijn. Hij was heel erg grof, dus deed ook goed zijn werk. Je werd er ook echt super zacht van, omdat hij zo verzorgend was. Toch is de body scrub die ik nu gebruik toch ietsjes fijner... Net zoals de showergels, vind ik het veel te leuk om verschillende dingen uit te proberen. Dus ik weet niet of ik deze ooit opnieuw zal gaan kopen. 




Gezicht



Ik zag ooit een keer in een Night Time Beauty Routine van een beautyblogger dat ze dit gebruikte om haar oogmake-up te verwijderen. Ik was natuurlijk heel erg nieuwsgierig en wou het uitproberen. Ik moet zeggen dat hij echt top werkt. Al je oogmake-up gaat er in een keer af. Dus dat is echt top. Het is eigenlijk een gezichtsreiniger, vooral voor de droge huid. Dus zeker niet voor mij, maar voor de ogen kan hij voor iedereen. Maar je moet het product er wel afhalen met een washandje bijvoorbeeld, want anders blijft het erg vettig. En even een tip... Doe dat met iets zwarts, want anders geeft het af.. Dat is echt een minpuntje. Mijn moeder had laatst een hele vlek op een kompres en kreeg dat er niet uit. Het was leuk om te proberen, maar ik ga hem niet opnieuw kopen. Ik reinig mijn ogen eigenlijk altijd gewoon met mijn gezichtsreiniger of met micellair water. 





Wauw, met dit product heb ik echt ruim 8 maanden gedaan, ELKE DAG. Echt bizar eigenlijk. Ik weet ook niet hoe ik het gedaan heb, maar ik heb het gedaan :) Ik merkte niet echt veel van dit product. Hij zou je poriën zichtbaar moeten verkleinen. Wat niet eens kan, dus dat zou heel erg knap zijn. Ook ging hij niet mijn overtollig vet tegen. Hij deed dus eigenlijk niet veel, maar ik kreeg er ook geen puistjes van, dus ik vond het prima. Ik heb nu echt mijn favoriete tonix gevonden, dus nee deze zal ik niet snel nog een keer kopen. Ik vond hem ook best wel prijzig. Iets van €22. 




En dat waren al mijn 10 opgemaakten producten van de maand juni. Lekker veel opgemaakt en dat ga ik de komende maanden zeker weer doen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground