Review ♡ The Body Shop seaweed deep cleansing gel wash

zaterdag 30 juli 2016


Zoals ik al vertelde in mijn review over de seaweed-oil-balancing toner (klik voor mijn review) was ik ook nieuwsgierig naar de reiniger van deze lijn. Ik hem hem gekocht en getest en vandaag vertel ik jullie mijn mening.







Dit is hoe de verpakking van de reiniger eruit ziet. De verpakkingen zijn vernieuwd en ik vind ze best wel mooi. Veel strakker dan dat andere, maar wel even wennen. 





Hier nog wat informatie op de achterkant van de verpakking. Er staat ook echt: 'Als irritatie optreedt, het producte minder vaak gebruiken' NEE, gewoon helemaal niet meer gebruiken. Wat een onzin. Als iets je huid irriteerd, waarom zou je het dan nog gebruiken. Tenzij je niet weet of het wel van dit product komt. Dan kun je minderen en kijken of het weg gaat of niet. 





In mijn review over de toner had ik al gezegd dat dit product zo lekker aan voelt op je gezicht. Dat komt door de seaweed, dat voelt zo lekker aan. Je gezicht voelt ook echt super schoon aan en het tintelt helemaal een beetje. Het lijkt een beetje op menthol. Ik vind het echt super fijn, maar je moet er wel van houden. Als ik 's ochtends mijn gezicht heb gereinigd, voel ik me meteen helemaal wakker. De twee producten in combinatie zijn echt top. Sinds ik de toner gebruikte, had ik veel minder last van puistjes. Nu met de reiniger erbij (bijna) helemaal niet meer. De reiniger doet goed zijn werk en haalt alle makeup er netjes af. Ik merk niet veel verschil met wat het doet voor mijn vette huid, maar daar sta ik niet meer raar van te kijken. Mijn huid is zo ontzettend vet dat echt niks helpt. Dus daar ga ik hem ook zeker niet op beoordelen. Voor puistjes werkt hij wel heel erg goed, dus dat is zeker een pluspunt. Ik vind hem veel fijner dan mijn vorige reiniger. Hier blijf ik zeker wel een tijdje bij hangen. Bij alle 2 de producten trouwens, ook de toner natuurlijk. Ik ben heel erg blij met dit product en zal hem nog heel erg lang met veel liefde gaan gebruiken. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt de reiniger kopen bij The Body Shop en hij kost €14,50. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground