Mijn parfum stash ♡ Juli 2016

woensdag 20 juli 2016


Vandaag leek het mij weer eens een keertje leuk om mijn parfums te laten zien. Ik ga stap voor stap langs alle heerlijke geuren. Lees snel verder !










Laten we beginnen met mijn favoriete parfum. De Chance Chanel Eau Tendre. Hij ruikt zo ontzettend lekker. Een heel lief, zacht en poederig geurtje. En hij ziet er ook nog eens super cute uit. Ik heb hem vorige zomer van mijn vriendje gehad, dus hij doet me denken aan hem. Hij gaat dus best snel op, maar dat komt omdat ik hem bijna elke dag draag. 





Voor dat ik de parfum van Chanel had, was dit mijn favoriete parfum. Hij doet me denken aan mijn vakantie naar Thailand in 2014. Ik had hem voor die tijd gekocht op Schiphol en ik zat al helemaal in de vakantie stemming natuurlijk. Ik had hem toen in november gekocht en in februari gingen we op vakantie, dus dat duurde nog wel even. Toch doet het me denken aan die vakantie. Ik vind het altijd moeilijk om een geur te beschrijven, want ik kan het heel erg lekker vinden, maar iemand anders weer niet. Dus ik ga de geuren niet beschrijven. Als je nieuwsgierig bent naar de geur, gan hem zelf dan maar even ruiken. 





Deze parfum had mijn zus voor me meegenomen uit Amerika. Het is de parfum van Selena Gomez die we natuurlijk moesten hebben. Ik heb hem een hele tijd heel vies vinden ruiken, naar zeep. Maar nu vind ik hem echt super lekker. Het is wel echt een hele aparte geur, maar wel lekker. Altijd als ik hem op heb krijg ik complimentjes dat ik lekker ruik. Helaas is hij hier niet verkrijgbaar en kun je hem ook moeilijk of niet bestellen. 





Van de Dolce Floral Drops heb ik de Eau de toilette en de Eau de parfum. Waarom allebei? Ik heb ze allebei gekregen tijdens mijn stageperiode bij de Douglas. Ik vind ze super lekker ruiken, maar het is wel echt een parfum voor het voorjaar en de zomer. Het is een lekker fris geurtje en lekker bloemig. 





Deze parfum had mijn zus volgens mij meegenomen uit Engeland. Dit is de parfum Taylor van Taylor Swift. Je moet van de geur houden. Hij ruikt een beetje oudbollig, maar wel lekker. Hij is wat zwaarder. Ook deze is hier niet te koop en ik heb eigenlijk geen idee of je hem kan bestellen. In Engeland is hij dus wel te koop. En waarschijnlijk overal op de wereld behalve in Nederland -,- 





Oeh, dit is nog zo'n lekker fris, voorjaar/zomer geurtje. Hij is van Tommy Hilfiger. Ik heb deze al heel erg lang en ik doe er echt zo lang mee. Maar nu is hij wel echt bijna op hoor. De geur heet pear blossom. Kun je je nu een beetje voorstellen hoe lekker hij ruikt. Echt heerlijk. Toch heeft hij ook iets zwaars in zich, wat hem nog lekkerder maakt, maar wel draagbaar voor overdag. 





Deze parfum heb ik eigenlijk nooit op. Ik vind hem niet zo heel erg lekker. Tenminste, ik heb parfums die lekkerder ruiken, dus waarom zou ik. Misschien moet ik hem maar weggeven aan een vriendin ofzo.. Ik vind het zonde om hem weg te gooien. Misschien ga ik hem nog dragen, geen idee. Ik zie wel. 





De parfum van Justin Bieber moest ik natuurlijk ook hebben. Ook deze heb ik niet echt vaak op, maar het ging meer om de heb. Ik heb hem wel vaak gedragen, dus hij is wel gebruikt hoor. Maar net zoals ik al bij de vorige zei, ik heb parfums die lekkerder ruiken. In oktober zal ik me de 2 dagen dat ik naar zijn concert ga wel helemaal onder sprayen, dan is hij vast wel leeg. 





Deze parfum heb ik ook gekregen tijdens mijn stageperiode bij de Douglas. Hij was al aardig leeg dat ik hem uitzocht, maar hij was zo lekker dat ik hem echt graag wou. Ik draag hem ook best wel vaak. De dop ontbreekt wel, maar dat maakt me echt niks uit. Ik vind hem zo lekker dat als hij leeg is dat ik hem dan wel een keertje overnieuw zal gaan kopen. 





Ook deze kreeg ik van de Douglas. Ik draag deze niet vaak. Hij is fris, maar hij ruikt een beetje standaard. Echt zo'n parfum wat je na en voor het sporten op doet zeg maar. Dus daar gebruik ik hem ook voor. Misschien dat ik hem ooit vaker ga dragen, want hij is zeker niet vies. 





En als laatste heb ik ook deze van de Douglas gehad. Ik ben echt verwend daar, haha. Neehoor, dat komt omdat het toen kerst was en dan krijg je gewoon heel erg veel. Deze parfum vind ik ook een beetje standaard. Ik draag hem niet echt heel erg veel. Misschien als alle hele lekkere parfums op zijn dat ik de parfums die ik nu niet vaak draag wel ga dragen. De geur is Gucci Première. 





Dit is mijn favoriete zware parfum. Hij doet me echt denken aan Kerst en de winter. Echt een heerlijke warme geur. Nu draag ik hem niet echt vaak en als ik hem dan draag is het voor 's avonds. Maar in de winter draag ik hem echt non-stop. Echt een heerlijke geur. Het is Reveal van Calvin Klein. 





Dit is inderdaad niet echt een parfum, maar een parfum mist. Ik vond wel dat ze hier bij horen, want het is wel gewoon een parfum en ik draag ze echt vaak. Ze zijn super handig om mee te nemen in je tas en vooral op vakantie. Niks kan snel breken, want het is plastic. Hij is lekker luchtig, maar ruikt toch sterk. Heerlijk om je mee op te frissen. Het is hetzelfde idee als de body splash, maar dan met een veel zwaardere lucht. Heerlijk. Dit is de geur Fabulous van Victoria's Secret. 





Ik heb nog zo'n parfum mist, maar dan de geur van de Angel parfum. Dit is echt mijn favoriet van de 2. Ze zijn beide super lekker, maar dit is toch echt mijn favoriet. En ze gaan nog best lang mee, want ik heb ze bijna elke keer mee in mijn tas als ik weg ga en dan gebruik ik ze ook wel. En ze zijn beide nog niet eens voor de helft. Echt een aanrader deze parfum mists. 




En dat zijn alle parfums die ik op dit moment heb. Er zullen er vast ooit wel een paar opraken en zeker nog bij komen. Als er veel verandering heeft plaatsgevonden, ga ik weer zo'n artikel maken. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground