Mijn Personal Planner 2017-2018 ♡

woensdag 21 juni 2017


Net zoals vorig jaar heb ik weer een Personal Planner besteld. De planner loopt ongeveer een jaar, dus het werd alweer tijd voor een nieuwe. Ik heb hem weer helemaal zelf in elkaar gezet en vandaag laat ik zien hoe ik dat heb gedaan.



Hier boven zien jullie al de voorkant. Ik heb hem lekker rustig gehouden met een leuke tekst. Een marble achtergrond en lichtroze kleuren. Ik vind het echt super cute. 








Ik heb hem weer hetzelfde ingericht als vorig jaar, maar heb wel een paar dingen anders gedaan. De indeling van de dagen is in ieder geval hetzelfde. Dit vind ik voor mij de beste indeling, omdat de tijden hierbij van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat lopen. En aangezien ik vaak 's avonds werk, vond ik dat wel handig. Hij loopt van 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds. Echt super fijn, zo kun je ruim je hele dag inplannen! Je kunt zelf bepalen of je de grijze strepen wilt en of je uberhaupt lijntjes wilt. Je kunt hem ook leeg houden, maar ik vond het wel makkelijk. Aan de onderkant heb ik een vakje met 'exams this week' Dat vond ik wel handig voor toetsen. Daarnaast een vakje met 'List of the week', ook altijd handig als to-do list bijvoorbeeld. En op de andere bladzijde heb ik een leeg vakje. Ook altijd handig. Het enige waar ik me aa stoor is dat elke zondag rood is, want dat past echt niet bij mijn thema en je kan het ook niet weghalen. Erg jammer, maarja. De binnenkant heb ik ook grijs en roze gehouden. 





Voor elke maand heb ik ook een maand overview gedaan, dat vond ik ook wel handig. Je kunt daar bijvoorbeeld verjaardagen opschrijven. Wat ik daar doe? Ik zet er neer wanneer ik mijn haar heb gewassen, wanneer ik er een masker in heb gedaan, wanneer ik mijn gezicht heb gescrubt en een lekker masker erop heb gedaan, wanneer ik mijn lichaam gescrubt heb, etc. Super handig! Anders vergeet ik alles weer en sommige dingen wil ik wel graag regelmatig doen. Nu kan ik het goed bijhouden! 





Bij de planner zit 1 stickervel. Dat zijn al aardig best wat stickers, maar ik wou er toch nog iets meer. Dan weet ik zeker dat ik genoeg heb. Er zitten allerlei leuke stickertjes bij voor alle gelegenheden. Het zijn trouwens de stickers op het witte velletje op de foto, niet op de gele. Het mapje waar de stickers in zitten, zit er ook bij. Nu heb ik er dus 2, ook een uit mijn vorige planner. Super handig voor dus zulke dingetjes of stickey notes. 





Aan de achterkant kun je ook nog een paar leuke pagina's doen, zoals deze lijntjes blaadjes, een wereldmap, een blad met stipjes, hokjes, noem het maar op. Ik heb gekozen voor de lijntjes, altijd handig. 





Ook heb ik gekozen voor een overview van 2018. Ook handig voor het inplannen van dingen of om te kijken op welke dag je volgend jaar jarig bent 😊




En dat is dus mijn planner voor het komende jaar. Ik vind hem echt ideaal werken, veel beter dan de meeste gewone agenda's! Je kunt de planner hier bestellen en hem dus helemaal zelf maken hoe jij dat wilt! Er zijn zoveel verschillende opties om deze planner zo persoonlijk mogelijk te maken.






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground