Review ♡ Lush Mask Of Magnaminty

woensdag 7 juni 2017


Dit masker heb ik al eens eerder gekocht en vond hem toen erg prettig. Laatst heb ik hem nog eens gehaald en zag dat ik er geen review over had gemaakt. Vandaag dus de review!













Ik hou van de maskertjes van Lush. Ze voelen altijd heel fijn aan en doen ook echt iets voor je huid. Helaas kan je de maskers nooit zo lang bewaren. Dit masker kan je wel iets langer dan de andere maskers bewaren en hij conserveert zichzelf! Op de foto's zie je nog wat informatie over het product staan zoals ingrediënten en de gebruiksaanwijzing. Ik vind de intrektijd van een masker altijd zo... overbodig? Bij de een trekt hij namelijk in 5 minuten in en bij de ander 20 minuten. Ik wacht gewoon altijd totdat ik voel dat het masker echt niks meer doet en dan haal ik hem eraf. Of dat nou 10 minuten of 20 minuten is, dat maakt niet uit. Anders vind ik het ook een beetje zonde van het masker, want dan kan hij niet zijn optimale werking doen. Voel dus maar wanneer hij opgedroogd is, dan kun je hem eraf halen.





Ziet het masker er ook niet heerlijk uit? 😜 Maar geloof me, dat is ie wel! Ik weet nog toen ik hem voor het eerst kocht dat ik hem echt niet lekker vond ruiken, maar nu wel! Hij heeft een hele erge pepermuntgeur, maar toch wel apart. Je moet er even aan wennen, maar bij mij werd ie uiteindelijk wel lekker. 





Dit is wat Lush zelf zegt over het masker:

''Diepe reiniging voor je gezicht, nek en rug. Precies wat je nodig hebt, als je echt, echt schoon wilt zijn. Natuurlijke kleisoorten trekken al het vuil uit je poriën, honing en goudsbloem genezen je huid, gemalen adukibonen verwijderen je dode huidcellen. Pepermuntolie stimuleert je bloedsomloop en is extra fris. Breng aan op een schone huid en laat het tien tot vijftien minuten in trekken. Maak daarna je vingers vochtig en masseer nog even met ronddaaiende bewegingen voor een extra scrub. Afspoelen met lauw warm water.''





Ik vind het masker echt heerlijk! De geur moet je even aan wennen, maar dat komt wel. Hij voelt heel lekker aan op je huid. Je voelt echt met het pepermunt dat hij iets doet. Vooral als ik puistjes heb pak ik deze, dan weet ik zeker dat ze een stuk minder worden. Dit masker is echt hemels voor een vette/onzuivere huid. Ik raad iedereen met zo'n huid aan om deze eens te proberen. 








Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt het masker hier kopen. Dit masker is 125 gram en kost €8,95. Je hebt ook een grotere van 315 gram en die kost €16,45. 






xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground