Review ♡ Mac Studio Fix Fluid foundation ♡ NW13

zaterdag 3 juni 2017


Deze foundation had ik al eens getest in de winkel, maar had op dat moment nog genoeg foundation thuis. Ik heb hem toen dus niet gekocht, maar hij bleef al die tijd wel in mijn hoofd. Laatst had ik foundation nodig en er was korting bij Mac, dus natuurlijk heb ik deze toen gekocht. Vandaag review ik hem voor jullie.












Deze foundation van Mac is best bekend. Hij is ook voor best wel veel huidtypes bedoeld. Ik blijf de verpakkingen van Mac mooi vinden. Heel basic, maar toch een strakke uitstraling. Dit is wat Mac zegt over de foundation:

''Moderne foundation die een natuurlijk matte finish en een medium aanpasbare dekking combineert met een breedspectrum UVA/UBV SPF 15 bescherming. Comfortabel en langhoudend: houdt tot acht uur lang. Laat zich gelijkmatig aanbrengen en biedt een snelle en gemakkelijk aanpasbare dekking. Bevat speciaal behandelde gemicroniseerde pigmenten en zachte poeders die zorgen voor een super egale look die het aanzien van onvolmaaktheden vermindert. Absorbeert en verwijdert talg. Bevat speciale huidverzorgende ingrediënten. Olievrij. Wordt geleverd zonder pompje. Dit is apart verkrijgbaar.''










Het pompje zit er niet bij en als je wilt kun je hem erbij kopen. Hij kost zo'n €5,- maar je kan  hem wel meerdere keren gebruiken. Er zit een dopje op de pomp en je kunt de dop dichtdraaien, zodat je zeker weet dat er geen product uit komt in bijvoorbeeld je tas of koffer. Toch vind ik het apart dat ze geen pompje op de foundation maken. Ik bedoel iedereen vind dat toch handig?






Ik ben heel erg blij met de foundation. De kleur past helemaal bij mijn huidskleur. De finish vind ik mooi, maar ik poeder mijn foundation wel altijd af, vanwege mijn vette huid. Ook blijft hij lang zitten. De dekking van de foundation kun je opbouwen hoe jij hem wilt, van een lichte dekking tot full coverage. Oftewel een hele fijne foundation!





Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Hier kun je de foundation bestellen, maar ik raad je aan om even naar de winkel te gaan om hem te testen, ook voor de kleur! De foundation kost €32,00 en daar komt dan nog (als je wilt natuurlijk) het pompje bij. 








xoxo charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground