Blog veranderen ♡

woensdag 1 juli 2015


Ik ben van plan mijn blog te veranderen. Ik heb de naam al verandert, maar binnekort zullen jullie een aantal veranderingen zien in de layout en ook in de posts.


De layout wil ik veranderen omdat ik dit een beetje saai vind worden. Het is onoverzichtelijk en er zijn kleine puntjes waaraan ik me stoor. Zoals de letters en hoe klein alles is. Ik wil het er gewoon wat strakker uit laten zien en wat duidelijker. De dingen moeten groter en overzichtelijker worden. Jullie zullen ook merken dat ik de naam van mijn blog verandert heb. Dat is omdat ik mij niet meer wil richten op alleen beauty. Tuurlijk ga ik het nog heel vaak over beauty hebben en nog veel reviews maken, maar ik wil nu ook meer over mijn persoonlijke leven posten. Misschien dat het me dan wel lukt om elke week een post te plaatsen of misschien zelfs wel vaker. Dat is mijn doel namelijk, maar die streef ik nu niet echt na. Misschien dat het na deze aanpassingen wel gebeurt. Zoals ik al zei blijf ik nog veel posten over beauty, omdat ik dat nogsteeds het allerleukste vind. De rest komt er gewoon bij. Ik ga hard aan de layout werken en er iets moois van maken !




Zoals ik al zei heb ik ook de naam van mijn blog verandert. Dit vanwege het feit dat ik het iets persoonlijker wil maken, dus daarom heb ik iets met mijn naam gedaan. Waarom iamcharmayne? Nou, ik ben Charmayne, dit is wie ik ben en dat laat ik zien door middel van mijn blog :) Daarom ! Ik vind het een leuk idee om op deze manier mijn naam en mijn blog te combineren. 



Ik hoop dat jullie de veranderingen leuk gaan vinden. Wat vinden jullie van mijn nieuwe naam?







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground