Plog ♡ 29 juni t/m 5 juli ♡

zondag 5 juli 2015


De afgelopen week heb ik van bijna elke dag foto's gemaakt van wat ik allemaal op de dag deed. Vloggen dus maar dan in foto vorm. Dit is de eerste keer dat ik het deed en ik kan nu al zeggen dat ik het vaker ga doen. Ben je benieuwd naar wat ik allemaal gedaan heb? Lees dan snel verder !





Maandag 29 juni 2015




I'm sorry, dit is de enigste foto die ik van maandag heb, dinsdag heb ik helemaal niet #oops. Maar dat komt omdat ik pas op woensdag besloot om te gaan ploggen. Toch wou ik deze dag even delen. Het was namelijk de dag van mijn diploma uitreiking ! Overdag ging ik lekker zonnen met mijn vriendje en toen later in de middag snel klaarmaken. Dat was nogal een gehaast.. Om 7 uur moest ik ongeveer op school zijn en om 10 voor 7 stond ik nog rustig mijn haar te krullen.. Oeps.. Maar gelukkig kwam alles goed. Ik had een hele leuke avond en heb eindelijk mijn diploma binnen ! Op de foto kun je zien hoe ik eruit zag. De jurk is van de h&m en als je vragen hebt over mijn make-up, die zijn altijd welkom. 



Dinsdag 30 juni 2015


Deze dag heb ik dus geen foto's gemaakt. I'm sorry, maar ik heb toch niet echt heel veel gedaan. Ik heb de hele dag lekker in de tuin gelegen en ging lekker zonnen. 



Woensdag 1 juli 2015










 's Ochtends ging ik lekker een smoothie maken. Met dit warme weer had ik toch niet zo'n honger, dus ging lekker voor een gezonde smoothie. Vult ook heel goed !









In de middag ging ik lekker de tuin in om te gaan zonnen. Dat is eigenlijk wat ik de hele week wel een beetje gedaan heb, maar ik vond het heerlijk :) Ik ben ondertussen lekker bijgebruind. 







's Avonds gingen we nog even met de hondjes naar het parkje om te wandelen. De lucht was toen zo mooi ! Heb natuurlijk snel even een foto gemaakt. 





Donderdag 2 juli 2015




Donderdag ging ik (natuurlijk) weer lekker zonnen in de tuin. 




 Ik vind dat je benen alttijd zo mooi gaan glimmen van zonnebrand :) Het geeft echt een pretty effect op je foto's. Alleen jammer dat het altijd zo moet plakken en dat het zo vet is :( Daar kan ik niet echt tegen, het is zo irritant. Het voelt gewoon niet lekker op je huid. Gelukkig heb ik al een oplossing voor zonnebrand op mn gezicht. Nu alleen nog iets voor het lichaam.. 









Ik luister altijd lekker muziek als ik lig te zonnen :) En ja, ik ben altijd wel een beetje bang dat de snoertjes van mn oortjes in mijn huid komen te staan, maar gelukkig is het nog nooit gebeurt !






Mijn 2 top producten op een zonnige dag ! The Body Shop Vitamin C creme smeer ik op mijn gezicht als zonnebrand. Het is gewoon een creme met SPF 30, dus je kan het gewoon gebruiken als zonnebrand. En het werkt ook top, mijn gezicht is niet verbrand. Het geeft mijn vette huid geen puistjes, hij voelt niet vet aan EN hij ruikt ook nog een heerlijk, naar sinaasappel.




In de avond gingen we nog even lekker buiten op het dakterras zitten en eten. Ondanks dat het zonnetje weg ging en we een beetje weggewaaid waren was het nog wel even lekker.









Later die avond gingen we boodschappen doen en het werd steeds donkerder, maar niet omdat het avond werd. Het ging heel hard regenen en ook een beetje onweren. Kan ook weer niet anders in Nederland..  




En toen we thuis waren brak alles los, het begon heel hard te regenen met een beetje onweer. En mijn hondje Djinti ging lekker naar buiten kijken :)



Wat regende het hard ! Het is niet heel goed te zien op de foto, maar het ging echt heel erg hard. Wel lekker voor alle plantjes :)





Vrijdag 3 juli 2015























Vrijdag ging ik samen met mijn vriendje lekker de hele dag de tuin in, lekker zwemmen in ons mega zwembad. We hebben er echt iets van 3 uur ingezeten en lekker gepraat. 








We gingen ook nog lekker zonnen op deze heerlijke bedjes. Zoals jullie zien kunnen we ons heel goed vermaken in mijn tuin, heb niks te zeuren. Een tip voor goedkope strandhanddoeken, bij de Primark heb je van die hele grote, zoals deze op de foto, voor maar €6 ofzo. Kopen dus !



Zonnen, zonnen en...genieten










Het licht viel zo mooi, dus ik moest natuurlijk even een selfie maken. En ja hier ben ik make-up loos. Altijd op de dagen waarop het warm is. Ik ga me echt niet opmaken in die hitte hoor ! Misschien een beetje mascara, maar als ik ga zwemmen vind ik dat ook een beetje zonde. En met waterproof mascara ga ik ook niet aan de gang, want daar gaan mijn hele wimpers van stuk. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis hoor. 















De lucht was 's avonds zo ontzettend mooi ! Natuurlijk moest ik daar een foto van maken. De hele week was er eigenlijk wel een mooie lucht. 




Zaterdag 4 juli 2015











Even een paar foto's van mijn outfit van die dag. Het broekje die ik aan heb is van The Sting en kost maar €5. Je hebt er meerdere en ze zijn in de sale ! 









Nog even een lekkere dikke knuffel van mijn vriendje :) We zijn alweer bijna een half jaar samen, de tijd gaat zo snel ! Time flies when you're in love.. 





Zondag 5 juli 2015























Ook weer even een paar foto's van mijn outfit. Ik heb een lekker chill dagje dus deed niet al teveel moeite. 



Mijn ideeën opschrijven voor mijn blog !



En de rest van de dag lekker bloggen. 



En dat is dan ook meteen wat ik nu aan het doen ben, lekker aan het bloggen. Ik wou dat ik buiten kon zitten, maar het regent een beetje.. heel hard. Voor de rest ga ik niet echt veel meer doen vandaag. 



Dit was mijn eerste plog, ik hoop dat jullie het leuk vonden en als jullie het vaker willen laat het dan maar weten. Het is niet zo dat ik het nu elke week ga doen, dit was toevallig gewoon een keer een weekje. Maar ik kan wel zeggen dat ik het vaker ga doen, want ik vond het heel erg leuk. En de volgende keer plog ik misschien wel een dag ofzo, of wel weer een week. We zullen het zien. 





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground