Happy New Year tag ♡

zaterdag 2 januari 2016


Happy New Year everyone ! Yay, mijn eerste post in 2016. Hoe kun je dat beter beginnen met een leuke tag over oud & nieuw. Ik beantwoordt leuke vragen die helemaal in het teken staan van oud & nieuw. 




Welke herinneringen heb je aan oud & nieuw vieren van toen je nog klein was?


Gezellig eten met de familie en daarna naar bed, omdat ik het anders als klein meisje niet zou redden tot 12 uur. Mijn moeder maakte me dan voor 12 uur weer wakker en toen gingen we lekker oud & nieuw vieren. Vuurwerk afsteken, oliebollen eten en allerlei lekkers. Nu is het eigenlijk nogsteeds hetzelfde, maar ga ik van tevoren niet naar bed. Oud & Nieuw vond en vind ik altijd heel erg leuk om met familie door te brengen. Het liefst met lekker veel mensen, zodat het extra gezellig is. 





Waar vier je dit jaar oud & nieuw?


Zoals elk jaar vieren wij het gewoon thuis. We blijven thuis voor de hondjes, omdat die nogal bang zijn. Nu we er 2 honden bij hebben die oud & nieuw nog niet hebben mee gemaakt blijven we vooral thuis. Iedereen komt dan altijd naar ons toe. Dit jaar zijn we wel met meer mensen dan normaal (yay). Dus extra gezellig. En mijn vriendje is er ook bij natuurlijk. 




Oliebollen of appelflappen?


Oliebollen ! Ik lust namelijk geen appelflappen... of appeltaart...of überhaupt taart... Maar oliebollen vind ik wel heel erg lekker en natuurlijk zijn die ook aanwezig dit jaar. 




Champagne voor jou met oud & nieuw?


Kinderchampagne ja of champagne zonder alcohol. Ik ben nog geen 18, dus ik mag het niet, maar ik wil het ook nieteens. En ik lust het ook niet. Dus nee voor mij gewoon lekker een colaatje of whatever. 




Wie wens jij als eerst een gelukkig nieuwjaar?


Mijn lieve vriendje natuurlijk. Ik ben heel erg blij dat ik iemand heb gevonden afgelopen jaar, die zoveel van mij houd en er echt voor mij is. En tuurlijk sta je arm in arm met je vriendje als je aftelt en geef je hem een dikke zoen. Niet zo gek dat ik hem als eerst een gelukkig nieuwjaar wens. 




Siervuurwerk of knalvuurwerk?


Uhmm, geen vuurwerk..? Ik vind het maar niks, al dat geknal. Maar dan ga ik liever voor siervuurwerk. Dat is soms nog wel mooi. Tot dat het boem doet, dan ben ik weg. Ik sta om even over 12 ook geen vuurwerk af te steken ofzo, maar ver er vanaf, zodat er niks fout kan gaan. 




Wat doe jij op 1 januari?


Lekker helemaal niks. Een beetje chillen op bed, filmpie kijken en 's avonds misschien uiteten of gourmetten, maar ik heb geen idee of we dat volgend jaar ook gaan doen. Waarschijnlijk word het gewoon lekker met mijn vriendje chillen. Heerlijk !




Goede voornemens, ja of nee?


Ik schrijf er wel altijd een paar op, maar ik ga ze niet streng volgen. Aan het eind van het jaar ga ik kijken of ik ze heb waargemaakt en als ik dat heb gedaan, is dat dus niet omdat het 'moest' maar gewoon de ontwikkeling die ik heb gedaan. Dus ik stel een doel op, MOET hem niet van mezelf perse doen, maar ben mega trots op mezelf als ik hem toch behaald heb. 




En dat was de Happy New Year tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Hoe gingen jullie het nieuwe jaar in?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground