Review ♡ Zoeva complete eye set

zaterdag 9 januari 2016


Ik wou deze kwastenset al een tijdje hebben, alleen vond ik hem wel prijzig. Ik vroeg hem dus maar voor kerst en uiteindelijk heb ik hem gehad van mijn lieve vriendje. Er zitten hele mooie kwasten in die zeker van toepassing zouden zijn in mijn stash. Een mooie make-up look begint bij de kwasten. 







De kwasten komen in dit mooie make-up tasje van Zoeva. Hij is perfect voor deze kwasten in te bewaren of om ze in mee te nemen. Een mooi luxe tasje met een mooie print. Ook zit er een zijvakje in het tasje die je met een rits dicht kunt doen. Zo kun je producten of kwasten gescheiden houden. 






De 315 kwast kun je gebruiken voor eyeliner. Je zou er bijvoorbeeld een hele mooie wing mee kunnen maken. Ook kun je er precies glitters mee aanbrengen. Het is een heel klein kwastje die precies goed is qua stevigheid. Hij is niet te hard, maar zacht genoeg om lekker over je oog lid heen te kunnen glijden.






De 226 kun je lekker mee smudgen. Je kunt er je oogpotlood mee uitvegen, zodat je een smokey effect krijgt. Of ogenschaduw onder je onderwimpers aanbrengen en dat met deze kwast vervagen. 






De 230 kan je gebruiken om heel precies mee te werken. Je kunt er bijvoorbeeld een nieuwe arcadeboog mee creëren of glitters mee aanbrengen. Ook kun je kleine gedeeltjes van je oogleden ermee inkeuren. Het is een kwastje om heel precies mee te werken. 






De 322 is bedoeld voor de wenkbrauwen. En wauw hij werkt echt heel goed! In combinatie met mijn Anastasia kwast worden mijn wenkbrauwen super mooi. De kwast brengt super precies aan en pakt hij niet teveel poeder. Hij is ook stevig, dus je kunt er heel precies mee werken. Ook werkt hij lekker snel omdat hij wat dikker is, zo ben je dus sneller klaar met inkleuren. 






Eerst vond ik het best wel raar dat er een concealer kwast in een ogenset zat, maar toen ik na zat te denken bedacht ik me dat je natuurlijk ook concealer onder je ogen gebruikt en sommige ook om hun wenkbrauwen. Niet dat ik het erg vond hoor, want deze kwast wou ik ook al een tijdje graag hebben. Het is een lekkere stevige kwast die je concealer goed dekkend aanbrengt. 






De 227 kun je gebruiken om je oog look mee te blenden of om gewoon ogenschaduw mee aan te brengen. Hij blend super goed in de arcadeboog en hij pakt ook precies genoeg product op. Alle kwasten doen dat eigenlijk. Ze zijn echt helemaal top. 






De 224 kun je gebruiken om precies mee te blenden, bijvoorbeeld als je een donkere en een lichte kleur in elkaar wilt blenden. Of als je subtiel een tweede kleur in je arcadeboog wilt blenden. Ik gebruik hem soms ook nog wel eens om een donkere kleur aan te brengen in mijn buitenste hoeken van mijn oogleden. 






Met de 234 kun je gewoon ogenschaduw aanbrengen over je hele ooglid. Ook kun je er een mooie smokey eye mee creëren doordat de kwast lekker plat is. Een donkere kleur mee aanbrengen in de buitenste hoeken van je oogleden gaat ook perfect met deze kwast. 






De 228 kun je heel mooi gebruiken in je crease. Je kunt er prachtige schaduwen mee maken en dat gaat ook heel erg makkelijk. Dit is echt de kwast die ik het meeste gebruik, omdat je met een ooglook altijd wel blend en ik breng altijd wel iets aan in mij arcadeboog. De haren voelen heerlijk zacht aan. 






Met de 237 kun je ook heel precies werken doordat het een heel erg klein kwastje is. Je kunt er highlighter mee aanbrengen in je binnenste ooghoeken, glitters mee aanbrengen of een lijntje ogenschaduw onder je oog. De haren zijn lekker stevig, maar ook niet te hard. 






De 231 is eigenlijk de grotere versie van de 230. Je kunt hiermee kleuren in je arcadeboog aanbrengen, die dan niet zo heel vaag worden. Met een blending kwast vervaag je de kleur meestal, maar deze is wat steviger dus de kleur word lekker intens. Ook kun je er precies mee werken in de binnen en buiten kant van je oogleden. 






Ik zou eerder denken dat de 317 een wenkbrauwkwastje is, maar hij is veel te zacht om te gebruiken voor je wenkbrauwen. Dus voor een wing is hij echt perfect, maar natuurlijk ook voor gewone eyeliner. Door dat de kwast lekker zacht is, glijdt hij makkelijk over je oogleden heen. 




En dat zijn alle 12 kwasten uit de Zoeva Complete Eye Set. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Je kunt deze kwastenset online bestellen op www.douglas.nl. Hij kost €64,95. 





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground