Review ♡ Mac Fix +

zaterdag 23 januari 2016


Setting sprays was voor mij altijd een product waar naar ik wel nieuwsgierig was, maar waar van ik dacht dat het toch niet zou helpen, dus probeerde ik het ook nooit. Mijn nieuwsgierigheid overwon toch en vandaag review ik Mac Fix + voor jullie.









Ik had al best wel wat gelezen over deze setting spray van Mac en zag hem vaak voorbij komen. Toen ik zag dat hij 'maar' €16,50 kostte, wou ik hem meteen hebben. Ik had hem voor mezelf voor kerst gekocht, dus ik moet ook nog wachten totdat ik hem mocht gebruiken. Ondertussen gebruik ik hem al een tijdje met heel veel liefde. Een setting spray is een spray die je op je gezicht spuit, zodat je foundation beter blijft zitten. Of je spuit hem over je gehele make-up look heen om het minder poederig te laten lijken en om het nog beter te laten zitten.





De setting spray zit in dezelfde verpakking als je Pro Longwear foundations alleen dan van plastic en groter. Ik vind de flacon mooi staan in mijn stash. Lekker simpel, maar toch straalt hij luxe uit. Er zit ook een handige stop op de spray, waar door hij niet kan gaan lekken in je tas. 





Voor degene die nieuwsgierig zijn, dit zijn de ingrediënten.





Deze setting spray van Mac werkt echt perfect. Ik gebruik hem voor mijn foundation en soms ook een beetje op mijn Beauty Blender. De spray voelt heel verfrissend aan .Ik gebruik hem ook over mijn gehele make-up look heen en dat ziet er zo mooi uit! Meestal ziet het er bij mij een beetje poederig uit door mijn vette huid, maar met deze spray is het helemaal egaal. Je ziet niet dat je poeder op hebt, maar dat heb je natuurlijk wel. En mijn foundation blijft de hele dag op zijn plek zitten. En dat met mijn vette huid! Ik ben zo blij met dit product en raad hem iedereen aan die opzoek is naar een goede/high-end/niet zo'n hele dure setting spray. 




Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. Mac Fix + kun je kopen bij sommige Douglas filialen, bij Mac counters, op https://www.douglas.nl/douglas/MAC/index_b0642.html en op de site van Mac http://www.maccosmetics.nl. Hij kost €16,50.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground