Favorieten februari 2016 ♡

zaterdag 27 februari 2016



Wat is deze maand snel gegaan ! Februari is gewoon alweer bijna voorbij en Maart staat alweer voor de deur. Bijna lente dus. wat een heerlijke gedachte. ik heb de afgelopen maand weer een aantal producten verzameld die ik heel erg fijn vind. Vandaag deel ik ze met jullie. 







Zoeva Complete Eye Set





Mijn eerste favoriet van de afgelopen maand is zeker een dikke favoriet. De kwasten krijgen van mij echt stuk voor stuk een dikke shout-out, want wat zijn ze geweldig. Ze blenden super goed, pakken precies genoeg product op, werken heel erg fijn en zien er ook nog eens super mooi uit. Ze zijn wel aan de dure kant, maar het is het wel echt waard. Je hebt voor €65 ook wel echt 12 kwasten van top kwaliteit en waar je veel verschillende dingen mee kan doen. Als je Make-Up Artist wilt worden of gewoon lekker wilt spelen met make-up is dit een perfecte set. Een mooie look zit hem niet alleen in de make-up, het begint bij de kwasten. Met goede kwasten kan je ook geen mooie look maken. 




Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory












Van deze concealer heb ik al een paar potjes opgemaakt en ook deze keer doe ik hem weer in mijn favorieten. Ik heb hem een hele tijd niet gebruikt, omdat ik er een van Essence probeerde en eentje van Mac. Die van Essence raakte op, maar ik ga eerdaags op vakantie (als jullie dit lezen ben ik weg :)) en dan wil ik liever niet mijn mac concealer mee in mijn koffer. Hij is van glas enzo, dus dat gok ik niet. Dus ging ik weer terug naar mijn oude, vertrouwde concealer van Mac. Ik ga naar een warm land, dus word lekker bruin, maar ik wou ook geen donkere concealer kopen voor 3 weken. Dus ik dacht dan koop ik gewoon mijn kleur en dan gebruik ik hem onder mijn foundation in plaats van erboven. Dan valt het veel minder op en ik kan hem ook wel gebruiken om te highlighten. De dekking van deze concealer is echt geweldig en dat is ook precies de reden waarom ik deze concealer zo goed vind werken. Doordat hij zo goed dekt, heb je ook niet veel product nodig, dus hij gaat ook nog eens heel erg lang mee. Echt een top product. 




Hema Micellar Water



Ik was in de Hema en zag deze toevallig liggen. Ik had al op Instagram gezien dat de Hema Micellair water zou gaan verkopen, maar was er voor de rest niet nieuwschierig naar. Maar toen ik hem zag, nam ik hem wel mee om te testen. Hij kostte toch maar €2 en dat is echt goedkoop voor een micellair water. De goedkoopste die ik ken is iets van €6. Dus dat is eigenlijk ook de reden waarom ik hem heb meegenomen, omdat hij lekker goedkoop is. Dit is dus mijn vervanger van mijn oude reiniger. Hij doet het ook super goed en mijn make-up gaat er heel goed af. Ik gebruik micellair water altijd om mijn oog make-up er af te halen.




Mac Creme Cup & Mac Fleshpot







Afgelopen maand heb ik deze combinatie van lipkleur ontdekt en het is echt zo mooi. Fleshpot is echt wat meer een 'foundation nude' kleur en Creme Cup echt meer wat roziger. En de combinatie samen is super nude, maar met iets wat licht roze erin. Ik vind het echt een super mooie combinatie die ik heb ontdekt. 




Benefit They're Real mascara



De Roller Lash mascara is altijd een favoriet geweest, maar toch was ik ook nieuwsgierig naar de They're Real. Deze mascara geeft namelijk meer volume en de Roller Lash lengte en krul. En allebei de producten doen wat ze moeten doen en dat is ook wat ik zo goed vind aan de mascara's. Ik moet wel zeggen dat ik de Roller Lash iets 'beter' vind. Ik vind hem een mooier effect hebben, laat ik het zo zeggen. Maar in COMBINATIE *kwijlkwijl* is het zo'n perfect duo. Ik gebruik ze nu dus in combinatie en je krijgt gewoon alles in een. Ik gebruik eerst de Roller Lash voor lengte en krul, dan ga ik er met de They're Real over heen voor volume en daarna ga ik er nog een keertje met de Roller Lash over heen om de haartjes nog mooi in model te brengen. En dan heb je echt de perfecte wimpers. Echt top mascara's. Ze zijn inderdaad wel iets duurder dan gewone mascara's, maar ze doen echt heel goed hun werk. En ik gebruik mascara altijd best wel lang.. Dus ik heb er veel plezier van. 




En dat waren al mijn favorieten producten van de afgelopen maand. Het zijn er niet onwijs veel, maar het zijn wel echt hele goede producten. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Wat is jullie favoriete product van de afgelopen maand?







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground