Review ♡ ELF Contouring Blush & Bronzing powder in St. Lucia

zaterdag 6 februari 2016


Ik kon Eyes Lips Face al een tijdje, maar had er nooit echt iets bestelt. Voor kerst mocht ik nog iets uitkiezen en besloot dus een kijkje te nemen op hun site. Ik vond van alles, waaronder dit setje met blush en bronzer en vandaag review ik hem voor jullie. 
















Eyes Lips Face (ELF) is een budget merk, maar de producten voelen helemaal niet budget aan. Ze hebben dezelfde soort verpakkingen blush als NARS en de kwaliteit van sommige producten is ook echt heel erg goed. Ik had deze kit al vaker gezien en ik had ook al gelezen dat deze goed was voor de lichtere huidjes. 





Het is een heel klein doosje, die ik er heel erg luxe uit vind zien. Zoals ik al zei doen ze NARS een beetje na met de verpakkingen van blush. Er zit een lekkere grote spiegel in. De blush is heel mooi subtiel en echt een kleurtje voor elke dag. De kleur past overal bij. De bronzer daarintegen is echt verschrikkelijk.. Ik kan er gewoon echt niet mee werken. De pigmentatie is zo extreem, dat het voor mijn lichte huidje echt te heftig is. Terwijl de kleur als je het zo bekijkt echt wel kan. Maar een keer met je kwast in het product is echt veel te veel. En ook als je het subtiel aan probeert te brengen en heel voorzichtig werkt, dan lukt het ook niet. Deze bronzer is voor mij dus echt alleen geschikt voor vakantie bijvoorbeeld. Echt heel jammer. Maar voor €4 maakt het opzich niet heel veel uit. 





Hier de swatches, zoals je ziet is de blush lekker subtiel en de bronzer knalt er echt vanaf, terwijl ik hem heel 'licht' geswatched heb. Echt super jammer. Ik ga hem nog wel een paar kansen geven natuurlijk, maar als het echt niet werkt dan geef ik hem maar weg. Als ik een manier gevonden heb waarop hij wel werkt, zullen jullie dat natuurlijk te weten krijgen. 





Nooit gedacht dat ik ooit een product zou vinden met teveel pigment. Meestal is veel pigment juist goed, maar nu dus echt niet. En het ergste is ook nog dat als je hem dan aanbrengt en hem wilt vervagen, dat het gewoon niet lukt omdat hij niet goed blend. Zoals ik al zei ga ik hem nog een paar kansen geven en anders geef ik hem lekker weg. Zo jammer, want het product ziet er zo mooi uit. Deze foto hier boven is toch echt om verliefd op te worden.




Je kunt deze kit bestellen op www.eyeslipsface.nl en hij kost €4. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden.







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground