What's In My Make-Up Bag ♡

zaterdag 13 februari 2016


Vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn make-up tasje zit als ik naar school ga. Het leek mij leuk om dat met jullie te delen. Ik ga alle producten/tools stap voor stap met jullie door. 





Ik gebruik dit tasje van Victoria's Secret. Het is net een soort portomonnee, maar dan heel klein. Hij is niet los tekoop, maar zat in een setje van 3. Hij is heel handig voor kleine producten, als je weinig mee moet of inderdaad als portomonnee. 





Het eerste product wat erin zit zijn deze schattige nagelvijltjes. Ik heb heel vaak dat ik geen gelijke nagels heb, of dat er eentje inscheurd, dus het is altijd fijn om vijltjes bij je te hebben. Meestal doe ik dat dan in de trein als ik me verveel en aan mijn nagels ga zitten. Dit setje is van Essence. Volgensmij hebben ze hem nog wel, maar dan in een andere editie. 





Nog een nagelproduct die ik mee neem is een nagelriem olie. Deze is ook van Essence en is super handig om mee te nemen. Je hoeft niks te smeren omdat hte zo'n rollerbal product is. Ook voelt het niet vervelend aan op je vingers. Hij voelt niet heel vet aan, maar verzorgd je nagelriemen wel heel goed. Waarom ik dit mee neem? Nouja, als ik dan toch mijn nagels gevijlt heb, kan ik net zo goed mijn nagelriemen ook even terug duwen en verzorgen ;)









Een spiegeltje is ook altijd heel erg handig om mee te nemen. Even kijken of je foundation nog mooi zit, gewoon even kijken hoe je eruit ziet of om je lippenstift even bij te werken. Het is gewoon makkelijk om er eentje bij je te hebben. Ik gebruik hem vooral voor mijn lippenstift op te doen. 





En natuurlijk heb ik dan ook altijd een lippenstift mee. Ik heb geen standaard lippenstift in het tasje zitten ofzo. Ik neem elke dag gewoon degene mee die ik die dag op heb. En meestal is dat er een van Mac ja, want er zijn maar 2 lippenstiften die ik niet van Mac heb, de rest allemaal wel. 





Wat niet in het tasje zit, maar wat er wel bij hoort is dat ik altijd wel een parfum bij me heb. Ik gebruik altijd deze van Victoria's Secret. Ik vind ze super handig, want ze zijn lekker klein, de flacon is van plastic en gaat dus niet snel stuk in je tas, het is een parfum mist, dus je bent niet duurt uit en ja, dat was mijn laatste punt, ze zijn niet duur. Deze twee zijn mijn favorieten en meestal neem ik ze mee als ik een lange dag heb. Even lekker opfrissen met een lekker luchtje. 




En dat is alles wat ik mee neem naar school. Voor de rest geen poeder ofzo, want ik neem het soms wel mee en vervolgens gebruik ik het toch niet, dus dat neem ik niet meer mee. Die zijn echt de producten die ik regelmatig gebruik, want ik wil ook geen hele make-up tas meenemen natuurlijk. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Watv voor producten nemen jullie altijd mee naar school? 






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground