Review ♡ Milani Luminoso

woensdag 17 februari 2016


Ik was al een tijdje heel erg nieuwschierig naar deze blush, omdat ik er veel beautybloggers over hoorde praten. Laatst heb ik hem dan eindelijk besteld en vandaag review ik hem. 










De blush is echt heel erg groot. Ik had hem best wel klein verwacht, maar de verpakking is best groot, dus ook lekker veel product. Het is natuurlijk geen probleem dat hij zo groot is, maar ik had het gewoon niet verwacht. De verpakking vind ik er best nep uitzien en zo voelt hij ook. Het voelt echt alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. Wel een minpuntje, amar het gaat natuurlijk om de inhoud. Als je het doosje openmaakt komt de blush tevoorschijn, maar de blush kun je ook omhoog klappen en dan zie je een kwast en een spiegeltje. De kwast is niet echt fijn, want hij prikt heel erg, maar het is wel echt super dat ze het spiegeltje erin hebben gedaan. Ook heel leuk dat ze zo'n systeem hebben bedacht. 









De blush staat bekend om zijn mooie koraal kleur. Zoals je op de foto kunt zien is hij heel mooi oranje-roze. Er zit ook een heel subtiel glittertje in. Hij is echt super mooi. Ik vind het een mooie blush voor iedere dag. De blush past bij best wel veel soorten huidskleuren. De pigmentatie is ook echt top. Je pakt met je kwast precies genoeg product op. 





Ik vind de blush een mooie toevoeging aan mijn stash. Wel vind ik hem meer voor in de zomer, dus nu gebruik ik hem niet echt heel vaak. Maar mooi is ie zeker ! 




De blush kun je bestellen bij www.themakeupspot.nl en hij kost €11,50. Ik hoop dat jullie deze review leuk vinden. 





xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground