Mijn favorieten Lush producten ♡ juni 2016

zaterdag 11 juni 2016


Laatst had ik een artikel gemaakt over waarom ik Lush zo geweldig vind. Dat bracht mij op het idee om een artikel te maken over mijn favorieten Lush producten. Dus vandaag neem ik jullie mee door mijn favorieten producten van Lush. 








Showerjelly - The Refresher


















De zon ging lekker schijnen toen ik deze foto's aan het maken was, dus nu ziet deze showerjelly er nog heerlijker uit. De showerjelly vind ik een van de leukste producten om me mee te wassen. Mijn eerste van Santa's Belly van de kerstcollectie, die ruikt heerlijk naar appeltjes. Deze ruikt naar citroen, echt heel erg lekker fris. Ik ben echt een groot van van de showerjelly's en je doet er ook echt heel erg lang mee. Ook handig voor mee op reis, want hij lekt niet. Tenminste, als je hem koopt lekt hij wel altijd een beetje. Mijn tips is om hem dan even te gebruiken en het bakje waar hij in zit om te spoelen, daarna lekt hij helemaal niet meer. Door de citroen geur van deze voel je je daarna ook echt helemaal schoon. Lekker fris en dat is natuurlijk het gevoel wat je wilt hebben na het douchen. Het is wel een beetje wennen in het begin, omdat hij zo glibberig is, maar je leert er mee omgaan. 





Lemony Flutter








Dit product kent bijna iedereen wel in beautyland. De geliefde nagelriemcrème voor iedereen. Deze is echt zo lekker. Ook dit product ruikt naar citroen. Het is voor je nagelriemen, maar je kunt hem ook op droge plekjes gebruiken, zoals je ellebogen. Wat ik soms ook wel eens doe, is Lemony Flutter over mijn hele voeten insmeren (ook de onderkanten) en daarna sokken aan en een paar uurtjes in laten trekken. Als je naar bed gaat pas weer uit doen en dan heb je super zachte voetjes. Je zou er eventueel ook mee kunnen slapen, maar meestal doe ik dat niet. Je doet er echt zo lang mee, dus toen ben ik hem maar voor mijn voeten gaan gebruiken, want hij is echt al een paar maanden overdatum. Voor je nagelriemen is hij ook heerlijk. Als je je nagelriemen verzorgd, groeien je nagels zelf ook veel sneller. Lekker smeren dus en vaak terugduwen.





Ocean Salt













Over dit product heb ik al een review gemaakt (klik voor mijn review). Het is mijn favoriete gezichtsscrub. Als ik puistjes heb, zijn die binnen 1/2/3 dagen weg met deze scrub. Hij is wel echt heftig, maar mijn vette huid kan dat wel hebben. Ook is hij lekker als ik minder puistjes hebt. Hij verdunt de hoornlaag goed en maakt je gezicht matt, zonder uit te drogen. Hij verzorgd hem goed, maar ook weer niet te. Hij is echt precies goed voor mijn huid en dat maakt hem voor mij zo geweldig. Ik gebruik hem alleen voor mijn gezicht, omdat hij daar zo goed voor werkt. Dan vind ik het een beetje zonde om hem voor mijn lichaam te gebruiken. Als je meer informatie wilt over dit product, zou ik even mijn review lezen. 




Let The Good Times Roll



In mijn ochtend routine verteld ik al wat meer over dit product. Ik vind hem heel erg fijn voor 's ochtends, omdat hij licht scrubbend is en hij laat je huid stralen. De scrubdeeltjes erin vind ik fijn, want zo poets je een beetje je ochtendwaas van je hoofd weg. Ook voel je je dan gewoon weer lekker fris. En je huid straalt daarna ook nog eens lekker. Voor 's avonds vind ik hem dan weer minder fijn, omdat ik hem daar te 'basic' voor vind en mijn vette huidje wel iets 'beters' nodig heeft. 




Tea Tree Water



Net zoals Ocean Salt is dit ook zo'n product die niet uit mijn routine gaat. Dit heeft mijn huid zo enorm erg geholpen met het verminderen van puistjes. Echt een top product is dit. Na het reinigen van mijn gezicht met mijn Clarisonic, gebruik ik altijd Tea Tree Water. Het voelt lekker verfrissend aan. Toner is heel belangrijk voor het herstellen van de zuurgraad van je huid. Ook zou het nog de laatste make-up resten kunnen verwijderen. Je kunt deze toner op 2 manieren gebruiken. Op een watje spuiten of rechtstreek op je gezicht. Het laatste doe ik altijd en dan laat ik hem lekker intrekken. Ik vind dat als je hem op een watje sprayed, dat er da best wel veel product verloren gaat, omdat het watje het product opneemt. Je zou hem eerst nat kunnen maken, maar ik vind hem rechtstreeks op mijn gezicht sprayen fijner. De geur is wel iets waaraan je moet wennen, maar dat gaat al snel. 




Snow Fairy








Helaas is dit een Limited Edition, want hij is zo lekker. Snow Fairy is een hele zoete geur. Heel veel mensen vinden hem lekker, maar je moet er wel echt van houden. Het is een product uit de kerstcollectie, maar hij komt elk jaar wel weer terug. Het is echt een heerlijk product, alleen al om de geur. En er zitten ook glitters in, zoals jullie kunnen zien op de onderste foto. Dit zie je (gelukkig) niet terug op je lichaam. Nu maar weer hopen dat hij ook dit jaar weer terug komt !




Montalbano Shampoo








Deze shampoo heeft echt mijn haar veranderd. Ik moest vroeger altijd mijn haar elke dag wassen, maar ik deed het altijd om de dag. Ik rekte het wel steeds langer, maar ik moest veel aan de gang met droogshampoo en dat was gewoon heel erg veel gedoe. Totdat ik deze shampoo ging gebruiken. Mijn ongelovelijke vette lokken zijn verdwenen en ik hoef nu nog maar 1/2 keer per week mijn haar te wassen. Mijn haar voelt na het wassen ook heerlijk aan. Hij geeft ietswat volume, maar maakt het zeker niet stug. Zijdezacht zelfs. Dit is een shampoo die ik nog een hele tijd ga gebruiken. 




Bubble Bars



Niet specifiek deze bubble bar vind ik fijn, maar eigenlijk gewoon allemaal. De bath bombs vind ik ook erg fijn, maar deze nog iets fijner, want ja... SCHUIM. Het schuim van de bubble bars van Lush zijn echt anders dan anders schuim. Het is veel compacter en het gaat ook zeker niet snel weg. Ik vind ook dat je altijd super zacht wordt. Dit is de Candy Mountain bubble bar en komt uit de kerstcollectie. 3 keer raden waar naar ie ruikt...Yep, Snow Fairy. Een andere favoriete bubble bars vind ik The Comforter. Die ruikt lekker naar bessen. Als je ze nog niet geprobeerd heb, zou ik dat zeker een keertje doen. Je kunt ze ook door midden breken, zodat je er langer mee kunt doen.




En dat zijn tot nu toe al mijn favorieten producten van Lush. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Neem vooral eens een kijkje op hun site: www.lush.nl.






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground