Mijn everyday look ♡ juni 2016

zaterdag 18 juni 2016


Ik had nooit echt een 'no make-up' make-up look, tot aan laatst. Toen heb ik de perfecte look gecreëerd. Lekker weinig make-up, maar toch verzorgd. Vandaag ga ik jullie deze look laten zien en nemen we hem stap voor stap door.







We beginnen met deze bb cream van Maybelline. Dit is een oude favoriet die ik heb terug gevonden in mijn stash...letterlijk. Ik heb een mand met kussens op mijn kamer staan en op een dag haalde ik die kussens eruit en lagen er gewoon nog allemaal beautyprodcuten die ik ooit nog had gekocht. Heel erg slim Charmayne... Ik vind dit een hele fijne bb cream. Hij past precies bij mijn huidskleur, alleen vind ik hem soms iets te rood. Dat corrigeer ik wel gewoon met concealer. Hij voelt fijn aan op de huid en dekt ook best wel goed, daar hou ik van. 





Zoals ik net al zei gebruik ik ook concealer. Ik vind deze van Catrice heel erg fijn. Hij dekt goed en is ook perfect voor mijn huidskleur. Mensen zeggen dat hij vergelijkbaar is met die van Mac. Ik heb zelf geen idee, maar ik weet wel dat ik deze echt super vind en hij is ook nog eens lekker budget. Ik doe er ook eigenlijk best wel lang mee. Ik denk dat ik hem nu al 4 maanden gebruik en hij is nog lang niet op. Dit is echt zo'n product waar is steeds op terug blijf komen, vooral omdat hij gewoon ook echt zo goed dekkend is. 









Na al het geplamuur poederen we de boel ook nog even af. Zoals altijd gebruik ik hiervoor mijn Mac Blot Powder. Gewoon een transparante poeder die goed zijn werk doet en een mooie finish geeft. Helaas houdt hij mijn huid niet de hele dag mat, maarja geen een poeder kan dat. 










Om nog een beetje vorm te geven aan mijn gezicht gebruik ik nog een beetje bronzer. Je kunt ook gaan voor een lieve, lichtroze blush, maar ik kies voor bronzer. Hier voor gebruik ik mijn bronzer van Mac. Dit is echt mijn favoriete bronzer. Het is de perfecte kleur en hij blend zo fijn. Als je opzoek bent naar echt een mooie bronzer, zou ik zeker een keertje langs gaan bij de Mac counter. 






In mijn binnenste ooghoeken en op mijn wenkbrauwbotje gebruik ik de Mac Mineralize Skin Finish in Soft & Gentle. Dat geeft een mooie glowy effect en zo heb je nog een beetje 'kleur' op je ogen, zonder veel moeite te doen. Het ziet er heel erg fris uit en dat is juist de uitstraling die ik wil hebben. Ik gebruik hem niet op mijn wangen, want door mijn vette huid glimt het al heel erg en anders wordt het heel erg lelijk. Tenminste, dat vind ik zelf. Ik gebruik het dus alleen op mijn ogen. 










Je wilt gaan voor een natuurlijke look, dus niks moet teveel opvallen. Ik deed dan ook eens voor het eerst rustig aan met mascara. Ik gebruikte hier voor mijn geliefde Roller Lash mascara van Benefit. Dit is een hele goede mascara die je wimpers krult. En het werkt echt ! Je kunt met deze mascara echt heel mooi je wimpers 'natural' maken, maar ook lekker opbouwen. En ze krullen best wel omhoog ! Dat is juist het effect wat we voor deze look willen hebben.






En ook hier komt weer een oude favoriet tevoorschijn. Zoals ik al zei wil je niet dat er iets heel erg opvalt, dus we gaan natuurlijk voor nude lippen. En de perfecte kleur daarvoor is natuurlijk Creme Cup van Mac. Dit is een super mooie nude kleur, die nog wel een beetje aan de roze kant is. Echt zo'n lichtroze nude kleur in plaats van dat echte nude-nude. Dat is de finishing touch aan deze look. De lippen zijn niet te opvallend, maar hebben toch een lief kleurtje. 




En dat waren al de producten die ik gebruik heb voor deze natural look. Ik vind het echt super leuk om te maken en het bespaard me zoveel tijd. Ik doe inderdaad niet mijn wenkbrauwen. Ook niet met poeder. Mijne zijn namelijk al best wel oke, dus sla ik dat lekker over. En anders gooi ik ze nog wel in de verf ofzo. 




Ik hoop dat jullie deze nude look leuk vinden. Lekker natural voor de zomer. Als jullie vragen hebben dan mogen jullie die natuurlijk altijd stellen. 







xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground