Opgemaakt ♡ september 2016

zaterdag 1 oktober 2016


Jeetje, het is alweer oktober ! Voor we het weten is het alweer kerst en 2017. Het is nu ook een jaar dat ik 2 keer per week iets post, yay. Ik dacht dat ik het niet vol zou houden, maar ik ga nogsteeds met veel plezier en inspiratie door. Vandaag laat ik jullie mijn opgemaakte producten van september zien.






Lush Big Solid Conditioner



Als eerste heb ik deze conditioner opgemaakt. Ik vond hem eerlijk gezegd niet heel erg fijn. Hij deed niet echt wat en ik vond hem een beetje vervelend in gebruik. Ik zal hem niet nog eens kopen. Mijn haar werd wel zacht en had iets meer volume, dus het deed zeker wel zijn werk. Ik vond hem alleen niet geweldig. De shampoo daarin tegen vond ik wel super. Die ga ik zeker nog eens kopen. Ik heb ook niet echt iemand die vaak conditioner gebruikt. Zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar het duurt allemaal al zo lang onder de douche. En meestal als ik mijn haar ga wassen, gebruik ik een haarmasker. 




Droogshampoo



Deze droogshampoo van de Action heb ik ook opgemaakt. Jullie hebben hem vast al eens voorbij zien komen, want ik gebruik deze wel vaker. Het is een prima droogshampoo die goed zijn werk doet. Het enige nadeel vind ik dat hij je haar HEEL erg stug maakt. Goed als je het wilt stylen, maar voor los haar moet je er een beetje aan wennen. 




Lush Tea Tree Water



Mijn favoriete toner heb ik ook opgemaakt. Tea Tree Water van Lush heeft mijn huid echt verbeterd. Op het moment gebruik ik een andere, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Ik moet hem nog even iets langer gebruiken om er een mening over te hebben, maar een review komt er zeker aan. 




Lush Refresher Shower Jelly



Shower jellies zijn echt geweldig. Deze was ook perfect voor de zomer. Hij rook naar citroen en voelde dus heerlijk fris aan. Hij was precies op toen de zomer voorbij was. Perfecte timing. Ik kan niet wachten tot Santa's Belly er weer is ! Dat is een showerjelly van Lush die altijd in de wintercollectie uitkomt. Hij ruikt naar appeltjes. Het is wel even wennen om mee te werken, maar wel super leuk. 




Lancome Hydra Zen Neurocalm



Dit serum had ik ooit nog eens van de Douglas gehad toen ik er stage liep. Het is een prima serum (tenminste, ik gebruikte hem als serum) die de huid hydrateerd. Ik zou hem alleen niet opnieuw kopen, ik ben niet zo van Lancome en Clinique enzo. Hij voelde wel heerlijk aan op de huid en werd snel opgenomen. Ik gebruikte het product eigenlijk gewoon om hem op te maken. 




The Body Shop Frosted Cranberry Showergel



Deze mini had ik nog in mijn kast liggen. Ik gebruikte hem om te gebruiken bij mijn vriend. Ik laat hem dan gewoon in mijn toilet tas zitten en gebruik hem daar lekker. Nu hij op is heb ik hem gevuld met een andere showergel. De Frosted Cranberry lijn van TBS vind ik trouwens wel altijd heerlijk. Het is een van mijn favoriete. Hopelijk komt hij deze kerst weer terug. 




The Body Shop Seaweed Oil Balancing Toner








Deze hele fijne toner heb ik ook opgemaakt. Nu de face wash nog, die is ook bijna aan zijn einde. Ik vond deze toner super lekker aanvoelen op mijn huid. Het voelde echt heel erg schoon. Ik gebruikte deze toner in de ochtend. Ik zou hem denk ik nog wel eens kopen, maar als de face wash op is ga ik eerst andere proberen. Mijn review over deze toner kun je hier lezen.




Ook heb ik nog een roze fun van Lush opgemaakt. Daar heb ik helaas geen foto van. Het is een super leuk product, die je voor verschillende dingen kunt gebruiken. Zoals haar wassen, jezelf wassen of als een bubble bar voor in bad. 




En dat waren al mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand. Ik heb weer aardig wat producten opgemaakt voor mijn doen. Veel achter elkaar vooral. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Hoeveel producten maken jullie meestal op in een maand?






xoxo Charmayne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Proudly designed by Mlekoshi playground